וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האיש המלוכלך ביותר בעולם" מת חודשים ספורים לאחר שניקה את עצמו לראשונה

25.10.2022 / 15:55

אמו חאג'י, שלא התרחץ במשך 60 שנה, אכל חיות דרוסות ועישן מקטרת מלאה בהפרשות בעלי חיים הלך לעולמו זמן קצר לאחר ששכניו שיכנעו אותו לשטוף מעצמו את הזוהמה

האיש המלוכלך ביותר בעולם לא שטף את עצמו 60 שנה/@unknown.lore

מתבודד איראני שכונה "האיש המלוכלך ביותר בעולם" מכיוון שלא התקלח במשך יותר מחצי מאה מת ביום ראשון בגיל המכובד 94, כך דיווחו כלי בתקשורת במדינה. סוכנות הידיעות אירנה דיווחה כי "אמו חאג'י", כינוי חיבה שניתן לקשיש, מת בכפר דג'גה שבפרובינציה הדרומית של פארס.

חאג'י, שהעביר את חייו כשהוא מכוסה פיח והתגורר בצריך רעוע עשוי מלבנים, לא שטף את גופו במים או סבון במשך יותר מ-60 שנה. תושבי הכפר אמרו שהוא חווה "כישלונות רגשיים בצעירותו" שהובילו אותו לסרב להתרחץ. בשנת 2014 דיווח ה"טהרן טיימס" כי חאג'י אכל חיות שנדרס, עישן ממקטרת מלאה בהפרשות של בעלי חיים, והאמין שניקיון יעשה אותו חולה.

. בתמונות שפורסמו אז הוא נראה מעשן מספר סיגריות בו זמנית. לפי הדיווחים, הוא שתה 1.5 ליטר מים ביום וחתך את שערו על ידי שריפתו על אש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לפני כמה חודשים, תושבי הכפר שכנעו אותו לשטוף את גופו בפעם הראשונה, כך דיווחה סוכנות הידיעות, אולם לא ידוע האם יש קשר בין העובדה הזו לבין מותו.

המלך מת - יחי המלך המלוכלך החדש

לאחר מותו של חאג'י, התואר הלא רשמי של האדם המלוכלך בעולם עובר לגבר הודי שגם לא התרחץ במשך רוב חייו.

בשנת 2009 דיווח ההינדוסטאן טיימס כי קאילאש "קלאו" סינג, מכפר מחוץ לעיר הקדושה ורנאסי, לא שטף את עצמו במשך יותר מ-30 שנה בניסיון לעזור לסיים את "כל הבעיות שעומדות בפני האומה". הוא ויתר על מים לטובת מה שהוא כינה "אמבט אש". "בכל ערב כשתושבי הכפר מתאספים סביבו, הוא מדליק מדורה, מעשן מריחואנה ועומד על רגל אחת תוך כדי שהוא מתפלל לאל שיווה", נכתב בגרדיאן. כשנאל על הרגליו הוא אמר: "זה בדיוק כמו להשתמש במים כדי לעשות אמבטיה. אמבט אש עוזר להרוג את כל החיידקים והזיהומים בגוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully