וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה החדש של בריטניה עשיר יותר מהמלך

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 21:43

על פי הערכות, ההון של רישי ואשתו אקשתה סונאק מוערך ב-877 מיליון דולר - פי שניים מההון המוערך של המלך צ'ארלס ואשתו קמילה - 340-400 מיליון דולר

רישי סונאק, ראש הממשלה של בריטניה. רויטרס
רישי סונאק היום במטה המפלגה השמרנית/רויטרס

רישי סונאק, שנבחר היום (שני) לראשות ממשלת בריטניה, הוא אחד הפוליטיקאים העשירים בבריטניה. ואף עשיר יותר מהמלך צ'ארלס השלישי.

על פי "סאנדיי טיימס", ההון של הזוג רישי ואקשתה סונאק מוערך ב-877 מיליון דולר - פי שניים מההון המוערך של המלך צ'ארלס ואשתו המלכה רעיה קמילה - 340-400 מיליון דולר. סונאק הוא הפוליטיקאי רם הדרג הראשון שנכנס לרשימת האנשים העשירים בבריטניה של "סאנדיי טיימס".

אקשתה, אשתו, היא בתו של איל ההון ההודי נאריאנה מורתי, מיליארדר ומייסד משותף של חברת הטכנולוגיה אינפוסיס, ויש המעריכים כי הונה הנקי של אקשתה לבדה הוא כמיליארד דולר.

רישי סונאק ואשתו אקשתה מורתי. רויטרס
רישי ואקשתה סונאק/רויטרס

סונאק מחזיק בתיק השקעות שכולל ארבעה נכסים ברחבי העולם ומוערך ביותר מ-15 מיליון ליש"ט. הוא ואשתו ושתי בנותיהם, קרישנה ואנושקה, מבלים את מרבית השבוע בביתם בן חמשת חדרי השינה בקנזינגטון, מערב לונדון, שמוערך ביותר מ-7 מיליון ליש"ט.

בסופי השבוע הם מבלים באחוזה ג'ורג'יאנית בכפר הציורי קירבי סיגסטון בצפון יורקשייר. הבית, שהזוג רכש ב-1.5 מיליון ליש"ט לפני שסונאק נבחר לחבר פרלמנט ב-2015, שווה כעת יותר מ-2 מיליון ליש"ט, ויש בו בריכת שחייה, חדר כושר, סטודיו ליוגה, סאונה ומגרש טניס, שעלו 400 אלף ליש"ט.

למעט האחוזה והבית בלונדון, לזוג יש דירה בדרך אולד ברומפטון במערב לונדון שמטרתה לארח קרובי משפחה שמגיעים לבקר. כמו גם פנטהאוז חוף בסנטה מוניקה בקליפורניה שמשקיף על ההרים ומוערך ב-5.5 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully