וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל האקלים: עוגת שוקולד נמרחה על בובת השעווה של המלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 15:43

פעילי ארגון האקלים "ג'אסט סטופ אויל" מרחו עוגת שוקולד על בובת השעווה במוזיאון מאדאם טוסו שבלונדון. הפעילים דורשים שהממשלה תעצור את כל הנפקת הרישיונות החדשים לקידוחי נפט וגז

שני פעילי ארגון האקלים "ג'אסט סטופ אויל" כיסו היום (שני) את בובת השעווה של המלך צ'ארלס השלישי במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון בעוגת שוקולד. הפעילים דורשים שהממשלה תעצור את כל הנפקת הרישיונות החדשים לקידוחי נפט וגז, על פי "סקיי ניוז".

איילי מקפאדן בת ה-20 מגלזגו וטום ג'ונסון בן ה-29, צייר ומעצב מסאנדרלנד, עקפו את המחסום שהגן על הבובה במוזיאון ומרחו עליה עוגה. השניים אמרו בהצהרה כי "אנחנו כאן בגלל שאנו רוצים להגן על החירויות והזכויות שלנו, אנחנו מבקשים להגן על האדמה הירוקה והנעימה שהיא הירושה של כולנו. המדע ברור. הדרישה ברורה: עצרו פרויקטי נפט וגז חדשים. זה פשוט וקל ("a piece of cake")".

פעילי אקלים זרקו עוגת שוקולד על בובת השעווה של המלך צ'ארלס השלישי במוזיאון מאדאם טוסו בלונדון. טוויטר, אתר רשמי
פעילי האקלים במאדאם טוסו/אתר רשמי, טוויטר

המשטרה המטרופוליטנית בלונדון צייצה: "אנחנו מגיבים לתקרית במאדאם טוסו, אחרי ששני אנשים זרקו מזון על פסל בשעה 10:50 בבוקר. השניים עצרו בגין נזק פלילי". לאחר מכן אישרה המשטרה שנעצרו ארבעה אנשים.

פעילי הארגון היו גם אלה שזרקו לפני כמה ימים מרק עגבניות על ציור החמניות המפורסם של האמן ואן גוך ב"נשיונל גלרי" בלונדון. ביום ראשון פעילי אקלים בגרמניה זרקו פירה תפוחי אדמה על ציור של קלוד מונה שנמכר בעבור שווי 110 מיליון דולר ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully