וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחה בערוץ RT הרוסי הציע "להטביע את הילדים האוקראינים בנהר"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:52

המנחה אנטון קרסובסקי אמר כי צריך ל"זרוק היישר לנהר כשהזרם חזק" ילדים אוקראינים שרואים ברוסים כובשים. לאחר השעייתו, הוא כתב: "טוב, זה קרה: אתה בשידור חי, אתה נסחף. ואינך יכול לעצור. אני מבקש את סליחת כל מי שהזדעזע מהאמירה"

מנחה טלוויזיה ברוסיה התנצל היום (שני) על כך שקרא להטביע ילדים אוקראינים, כך הודיעה ועדת חקירה ממלכתית רוסית שחוקרת את התקרית.

בתוכנית ששודרה בשבוע שעבר בערוץ הממלכתי RT, המנחה אנטון קרסובסקי אמר כי צריך ל"זרוק היישר לנהר כשהזרם חזק" ילדים אוקראינים שרואים ברוסים כובשים. אוקראינה אמרה אתמול כי RT מסית לרצח עם וצריך להחרים את הערוץ ברחבי העולם. מרגריטה סימוניאן, העורכת הראשית של הערוץ, אמרה כי השהתה את קרסובסקי בשל אמירותיו "המגעילות", וכי איש אינו חולק את דעותיו בערוץ.

קרסובסקי כתב ברשת כי הוא "מתנצל": "טוב, זה קרה: אתה בשידור חי, אתה נסחף. ואינך יכול לעצור. אני מבקש את סליחת כל מי שהזדעזע מהאמירה שלי".

כיתה נטושה בבית ספר בעיר פריפיאט שליד הכור הגרעיני של צ'רנוביל שבאוקראינה. GettyImages
כיתה נטושה בעקבות המלחמה באוקראינה/GettyImages

ועדת החקירה, שאחראית על פשעים חמורים, הודיעה כי התבקשה לבדוק את "האמירות החריפות" ולגבש דוח. קרסובסקי הוא מנחה שתומך במלחמה באוקראינה ונתון לסנקציות שהטיל עליו האיחוד האירופי. בתוכנית בשבוע שעבר, הוא דיבר על דחיפת ילדים לבקתות ושריפתם, ואז התלוצץ על אונס של נשים אוקראיניות.

"ממשלות שלא יחרימו את RT צריכות לצפות בסרטון הזה", צייץ שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה וקישר את הסרטון של הריאיון לציוץ. בהצהרה באתר RT, כתבה סימוניאן: "בשביל הילדים של אוקראינה, כמו גם הילדים של דונבס, וכל הילדים האחרים, אני מאחלת להם שזה ייגמר מהר ככל האפשר וכי יוכלו לחיות וללמוד בשלום שוב - בשפת האם שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully