וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי פיזם ביקשה חנינה ממאסר העולם - וסורבה

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 13:35

האם שהורשעה ברצח בתה, רוז פיזם, מרצה מאסר עולם מאז 2011. לאחר 11 שנים במאסר, ביקשה קיצור בעונשה. פיזם נמצאת במאסר תחת השגחה, בתא שמצולם במצלמות אבטחה ומפוקח על ידי סוהרים. חמיה ובן זוגה של פיזם, רוני רון, יושב גם הוא במאסר עולם

בווידאו: העליון קיבל את הערעור: אמה של רוז פיזם הורשעה ברציחתה/צילום: עומר מירון, עריכה: טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

מארי פיזם, שהורשעה ברצח בתה רוז פיזם ב-2008, ביקשה חנינה מנשיא המדינה יצחק הרצוג - וסורבה.

הנשיא קיבל את חוות דעתו של שר המשפטים גדעון סער והמלצתה של ועדת השחרורים המיוחדת, לפיה אין מקום לקצוב את עונשה. הוא ציין כי ההחלטה התקבלה "בהסתמך על מכלול הנסיבות כפי שפורטו בדוחות השונים שהוצגו בפניה ובכלל זה שהמסוכנות בעניינה טרם פחתה". מארי נמצאת במאסר עולם מאז 2011, לאחר שהורשעה בשידול לרצח. שלוש שנים לאחר מכן, בית המשפט העליון קיבל את ערעור המדינה נגדה, והחמיר את סעיף העבירה לרצח.

רוז פיזם בערוץ הראשון. רשות השידור, צילום מסך
רוז פיזם/צילום מסך, רשות השידור
מארי פיזם. יונתן זינדל, פלאש 90
מארי פיזם/פלאש 90, יונתן זינדל

פיזם נמצאת במאסר תחת השגחה, מחשש שתבצע מעשה אובדני. במסגרת ההשגחה, פיזם נמצאת בתא שמצולם כל העת במצלמות אבטחה ומפוקח על ידי סוהרים.

הפרשה נחשפה באוגוסט 2008, אז התברר כי סבה של רוז, רוני רון, שהיה גם בן הזוג של אמה, מארי פיזם, רצח את הילדה, בת הארבע וחצי. רון שם את גופתה במזוודה אדומה והשליך אותה לנחל הירקון כשלושה חודשים קודם לכן. ביוני 2011 גזר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה עונש מאסר עולם על רוני רון ומארי פיזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully