וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע דריסה: פלסטיני התנגש בעמדה ממוגנת במעבר ריחן בשומרון

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 15:16

באירוע לא היו נפגעים מלבד הנהג שמצבו טרם התברר. הפלסטיני נהג ברכב בעל לוחית זיהוי ישראלית והגיע מצידו הישראלי של המעבר. ממשרד הביטחון נמסר כי מאבטחי המעבר השתלטו על הפלסטיני ללא ירי

בווידאו: תיעוד של רכב שפגע בעמוד ליד מעבר ריחן בשומרון/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

פלסטיני שנהג ברכב בעל לוחית זיהוי ישראלית התנגש היום (שבת) בעמדה ממוגנת בכניסה למעבר ריחן שבשומרון, ליד ג'נין. לפי משרד הביטחון, מדובר בחשד לניסיון פיגוע, בו לא היו נפגעים נוספים מלבד הפלסטיני, שמצבו עדיין לא ידוע. כמו כן מסר המשרד כי לא היה ירי לעבר הפלסטיני שהתנגש בעמדה, שהייתה מאוישת במאבטח ובודקת ביטחונית, אחרי שהגיע מצידו הישראלי של המעבר.

עוד נמסר כי המאבטח והבודקת לא נפגעו בזכות המיגון שהוצב סביב העמדה, וכי מאבטחי המעבר השתלטו על הפלסטיני ללא ירי.

חשד לניסיון פיגוע דריסה במעבר ריחן בשומרון, 22 באוקטובר 2022. רשות המעברים במשרד הביטחון, אתר רשמי
זירת האירוע, היום/אתר רשמי, רשות המעברים במשרד הביטחון

לפני שלושה ימים נהרג המחבל עודאי תמימי במהלך פיגוע ירי שביצע בכניסה למעלה אדומים. במהלך האירוע, הגיע תמימי אל דרך הר הבית שבכניסה ליישוב, ירה לעבר המאבטחים שעמדו במחסום, ופצע אחד מהם, צעיר בן 24, באורח קל. המאבטחים שהיו במקום פתחו בירי לעבר המחבל, והרגו אותו. המאבטח שנפצע פונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

אחרי תמימי נעשה מצוד במשך כשבוע וחצי, לאחר שביצע את הפיגוע בשועפאט, בו נהרגה הלוחמת נועה לזר. הוא הגיע ככל הנראה מהכפר הפלסטיני א-עזריה, שנמצא סמוך למעלה אדומים, ושאליו נמלט בימים האחרונים של המצוד.

בימים אלה עדיין מתקיים מצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע בשבי שומרון, שם נורה למוות הלוחם עידו ברוך בן ה-21. מתחקיר צה"ל עלה כי הירי באירוע בוצע מנשק אוטומטי מרכב חולף ומטווח קצר, וכי הכוח שאבטח צעדה לרגל חג סוכות לא השיב באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully