וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיר במרכז חשוד בהברחת תיירת מאוקראינה לארץ

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 8:13

הבכיר ברשות המקומית יזם את הפנייה לצעירה ברשת והזמין אותה לכנס פיקטיבי. הוא נחקר בלהב 433 ובתום חקירתו שוחרר תחת תנאים מגבילים. מעצרה של האישה הוארך בשלושה ימים, פרקליטה מחה: "הצליחה להימלט מהמלחמה, נאבקת לשרוד". חקירת האירוע נמשכת

משרדי להב 433, 15 במרץ 2021. שלומי גבאי
שוחרר בתום חקירתו. משרדי להב 433/שלומי גבאי

סגן ראש עיר במרכז נחקר הבוקר (שישי) בחשד שהבריח אתמול לישראל תיירת מאוקראינה שלא כחוק. הוא נחקר בלהב 433, לקבלת דבר במרמה וניסיון כניסה לארץ שלא כדין, ושוחרר בתום חקירתו תחת תנאים מגבילים.

הבכיר יזם את הפנייה אליה באמצעות רשת חברתית, והיא הוזמנה על ידו לכנס פיקטיבי שקשור לכאורה למצלמות אבטחה. בעקבות פנייתו, היא הגיעה מתאילנד לישראל. אמה שוהה גם היא בישראל באופן לא חוקי.

בחקירתה טענה התיירת כי הגיעה לביקור קצר בישראל לפגוש קרובת משפחה. עוד טענה כי סגן ראש העיר פנה אליה והציע כי יישלח לה פנייה להצעת עבודה בישראל. אולם, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצר התיירת בשלושה ימים. חקירת האירוע נמשכת.

עו"ד אלי מסטרמן, שמייצג את החשודה מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר כי "מדובר בצעירה שהצליחה להימלט מהמלחמה באוקראינה. מוזר מאוד שהוחלט לשחרר למעצר בית את נבחר הציבור ואת הצעירה חסרת התמיכה שנאבקת לשרוד הוחלט לעצור עד ליום ראשון. אנו מצפים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully