וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדכי: מתנכלים לי כפי שהיה בפרשת קו 300

29.12.2000 / 9:46

במהלך עדותו בבית המשפט השבוע אמר השר לשעבר, החשוד בביצוע מעשים מגונים, כי "ביום מן הימים חלק מהדברים יצוצו החוצה כפטריות"; ביקש סליחה מאחת המתלוננות אך דחה את טענותיה

שר התחבורה לשעבר, יצחק מרדכי, החשוד בביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות, רמז במהלך עדותו בבית המשפט כי גורמים שונים, המעוניינים להכשילו, מעורבים בחקירה נגדו. לשאלת התובע מיהם אותם אנשים אמר מרדכי: "אני לא אצביע בצורה קונקרטית...גורמים מסויימים פעלו אז ופעלו גם כאן לצרכים פסולים לחלוטין, וביום מן הימים, אני לא יודע מתי, חלק מהדברים יצוצו החוצה כפטריות". השר לשעבר חזר והזכיר במהלך עדותו את פרשת קו 300, בה בתחילה הורשע בהריגה, ולאחר מכן התברר שהופלל.

במהלך העדות, שנמשכה 10 שעות והותרה לפירסום אתמול, ביקש מרדכי סליחה מא', שהיתה פקידתו בפיקוד צפון וטוענת שביצע בה מעשים מגונים בדירתו בנתניה. "...היום בדיעבד אני יודע שטעיתי. זה לא נכון שייעשו הדברים שעשיתי. אני רק יכול להצטער עליהם... ישבנו על הספה בסלון וכאן היה רגע של אותם דברים שאני בהחלט מתחרט ומצטער בהיבט הפיקודי, לא בהיבט האחר, אלא בהיבט אלוף הפיקוד ומזכירה שלו".

עם זאת הכחיש מרדכי את החשדות שמייחסות לו שלוש המתלוננות. "היו שלוש נשים שהתלוננו על מעשים פחות או יותר מאותו סוג. אני מנסה להבין, לפי גרסת אדוני, אף אחת מהן לא דוברת אמת"? הקשתה השופטת רבקה פרידמן פלדמן על מרדכי.

המשפט נמשך גם אתמול, כשבשלב הזה מופיעים בפני השופטים עדי ההגנה. עורכי דינו של מרדכי מזמנים עדים שיערערו את אמינותן של המתלוננות.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully