וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באיטליה: תיירת הצטלמה בעירום חלקי על מדרגות כנסייה ידועה

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 9:35

תושבי המקום נדהמו למראה האישה שהצטלמה בפתח קתדרלה עתיקה כשלגופה רצועת בד אדום שלא מסתירה הרבה. "זה מקום פולחן שקרוב ללבם של תושבי האזור", הסבירה סופרת מקומית, ותושבת אחרת אמרה בזעזוע: "משוגעים, עירום ליד כנסייה"

תיירת ערומה על מדרגות הקתדרלה האיטלקית ברומא. מתוך טוויטר, אתר רשמי
אוחזת פיסת בד. אישה הצטלמה בעירום חלקי בקתדרלה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

אישה נצפתה מצטלמת בעירום חלקי על מדרגות קתדרלה איטלקית באמלפי. האירוע התרחש ביום שני בבוקר, אז ככל הנראה הגיעה האישה למקום והחלה להצטלם בעירום חלקי - וכשכל מה שמכסה אותה היא פיסת בד אדום, אותה היא אוחזת לסירוגין.

אתר מקומי מסר כי האישה ככל הנראה הגיעה למקום בלבוש מלא - והתפשטה רק לאחר שעלתה במדרגות. בעקבות המעשה, היא ושני בני האדם שהתלוו אליה וסייעו לצילומים - צפויים להיות מואשמים במעשים מגונים במקום ציבורי.

רבים הזדעזעו למראה האישה למרגלות הקתדרלה העתיקה, שנבנתה בשנת 1067 ומשמשת מקום פולחן מהותי בתרבות המקומית. במקום ישנו פסיפס של אנדרו הקדוש, שממצאים לשרידים שלו נמצאו מתחת לפני האדמה. "מיקום הצילום הוא זה שהפך את הדבר למזעזע כל כך", אמרה ההיסטוריונית והסופרת המקומית לורה תאיר.

"מדובר במקום פולחן קרוב ללבם של תושבי האזור. דלתות הברונזה, הרקע הספציפי עליו הצטלמה - נוגעות לזיכרון משמעותי בהיסטוריה המקומית. הן נפתחות בתהלוכות, חתונות, והלוויות", הוסיפה תאיר. אישה מקומית אחרת שצילמה ותיעדה את התיירים בעת מעשם הגיבה גם היא לנעשה. "משוגעים, עירום ליד כנסייה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully