וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פנס נשאל אם יצביע לטראמפ ב-2024: "בטוח שיהיה מועמד אחר שאעדיף"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 14:42

סגן הנשיא לשעבר גרף מחיאות כפיים מהקהל כשהופיע בפני סטודנטים באוניברסיטת ג'ורג'טאון ונשאל אם יצביע בעבור הנשיא לשעבר, אם הלה יהיה בחירת המפלגה הרפובליקנית לבחירות ב-2024. בית משפט פסק כי טראמפ חתם ביודעין על נתונים מזויפים

סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, מייק פנס, גרף מחיאות כפיים מהקהל אתמול (רביעי) כשהופיע בפני סטודנטים באוניברסיטת ג'ורג'טאון ונשאל אם יצביע בעבור הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אם יהיה בחירת המפלגה הרפובליקנית לבחירות ב-2024.

"אולי יהיה מועמד אחר שאעדיף יותר", הוא אמר לקול צחוקים ומחיאות כפיים. לעת עתה, אמר פנס כי הוא מתמקד רק בבחירות אמצע הכהונה בנובמבר, אך הוסיף, "אעדכן אתכם". כמה אנשים שהיו בקהל יצאו מהאולם במחאה על דבריו.

17 ביולי 2017 – סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, פורץ בצחוק לאחר שדונלד טראמפ אוחז אלת בייסבול, באירוע של מוצרים מתוצרת מקומית בבית הלבן. רויטרס
מייק פנס ודונלד טראמפ/רויטרס

בשנה האחרונה הרחיק פנס את עצמו מהבוס לשעבר שלו אך המשיך לקדם את ההישגים של כהונת טראמפ-פנס. הוא דיבר גם בכינוס של קרן המורשת השמרנית בוושינגטון הבירה והתייחס לפער המתרחב בין השמרנים המסורתיים לדור חדש של מועמדים פופוליסטים ששואבים השראה מטראמפ.

"התנועה שלנו אינה יכולה לזנוח את המחויבות הבסיסית שלה לממשלה קטנה, לביטחון, לחופש ולחיים. אך איננו יכולים גם לתנועה שלנו ללכת בעקבות פופוליזם בלתי מוגבל", הוא אמר. הוא גם מתח ביקורת על המדיניות הבדלנית של חלק במפלגה הרפובליקנית, בעיקר כשמדובר ברוסיה. "אני יודע שיש קולות מתגברים במפלגה שקוראים להתנתקות מהעולם. אך זה מעולם לא עבד. אנחנו צריכים יותר מתמיד שהתנועה השמרנית תתחייב לתפקיד של אמריקה כמנהיגת העולם החופשי המגנה על הערכים האמריקניים", הוא אמר. "אין מקום למי שמגן על פוטין, רק לתומכי החופש".

ועדת בית הנבחרים של ארצות הברית החוקרת את הפריצה לקפיטול בינואר 2021, 13 באוקטובר 2022. רויטרס
חתם על נתונים מזויפים כדי להוכיח על הונאה בבחירות 2020. דונלד טראמפ/רויטרס

שופט פדרלי קבע אתמול כי טראמפ חתם על מסמך משפטי שטען להונאת בוחרים ב-2020 למרות שנאמר לו כי הנתונים שמוכיחים את התיק הם מזויפים. השופט המחוזי דיוויד קרטר פסק כי הנשיא לשעבר "חתם על המסמך שמאשר כי הנתונים לגבי הונאה הם אמיתיים ונכונים למיטב ידיעתו". אך מיילים שלו הראו כי הוא ידע שהנתונים האלה הם לא נכונים והמשיך בכל זאת לומר שהם מדויקים, בבי המשפט ובאופן פומבי. בית המשפט מצא כי המיילים האלה קשורים לקונספירציה לגבי הונאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully