וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נער תמים נורה למוות": בן 16 נעצר בחשד לרצח וואליד בן ה-13 בג'סר א-זרקא

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 20:00

הנער, תושב ג'סר א-זרקא, נעצר בחשד שירה למוות בבן ה-13 ווליד שהאב, בזמן שזה הלך לקנות פיצה בישוב. המפקד המחוז במשטרה מסר כי חקירת המקרה הוצבה במקום הראשון בסדרי העדיפויות, "אירוע חמור וטרגי שלא יכול לעבור לסדר היום"

תיעוד הירי בג'סר א-זרקא/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה היום (רביעי) נער בן 16, תושב ג'סר א-זרקא, בחשד לרצח הנער בן ה-13 וואליד שהאב ביום שישי האחרון. וואליד בן ה-13 נורה מחוץ לפיצריה בישוב, ופונה במצב אנוש לבית החולים הלל יפה, שם נקבע מותו לאחר כמה ימים.

עם תום אירוע הירי, נמלט החשוד מהמקום. אך בתום פעילות חיפוש, עצרה המשטרה את החשוד, נער בן 16 תושב ג'יסר א-זרקא, והביאה אותו לחקירה. בהערכת מצב שהתקיימה, אמר ניצב יורם סופר, מפקד מחוז חוף במשטרה, כי חקירת האירוע הוצבה בראש סדר העדיפויות נוכח חומרת האירוע ומורכבות החקירה. "אירוע זה, בו נורה נער תמים הוא חמור וטרגי ולא יכול לעבור לסדר היום", מסר.

ואלי דבן ה-13 שנורה מחוץ לפיצרייה בג'סר א-זרקא. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
וואליד שהאב בן ה-13, נורה למוות מחוץ לפיצריה בג'סר א-זרקא/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אם זה הוא הרוצח אז שיקברו אותו. הוא הרס את החיים של המשפחה כולה", אמר חסאן, דודו של הנער וואליד , "שבשום אופן לא ירחמו עליו ושלא ישחררו אותו. שזה ילמד את כל הצעירים שמי שעושה דבר כזה לא רואה יותר אור". כמו כן, הוסיף דודו של ווליד כי לטענתו לא מדובר בחשוד היחידי במקרה. "עבודת המשטרה לא נגמרה. לא רק הוא אשם, אשם גם מי ששלח אותו. לא נראה לי שילד בן 16 עושה דבר כזה מעצמו", אמר

מעל אלף בני אדם השתתפו היום בהלויתו של וואליד שהתקיימה בכפר, בהם השיח' ראאד סלאח, אנשי דת ואנשי ציבור. "לצערי קברנו היום עוד ילד בדמעות וכאב לב", אומר השיחד מוראד עמאש, ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא, "ביקשנו מהתושבים להתחיל לפקוח עיניים על הילדים ולא להרשות הפצת נשקים ואמצעי לחימה, כי את התוצאה אנחנו רואים ואנחנו משלמים עליה ביוקר. אמרתי להם שכל אבא וכל אמא שמסכים לילדיו לקנות נשק, ו עליו להבין ולדעת שהבן שלו יהפוך לרוצח או שיהפוך לנרצח".

מהמשטרה נמסר כי בכוונתה לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully