וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רצח לולה בת ה-12 מעורר סערה סביב סוגיית המהגרים

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 12:17

חסרת בית בת 24 נעצרה בחשד שאנסה, עינתה ורצחה את הילדה, ואז דחפה את הגופה לתוך מזוודה כשידיה ורגליה כפותות וגרונה משוסף. החשודה היא מהגרת מאלג'יריה שעל פי דיווחים היתה אמורה לעזוב את צרפת בהוראות הרשויות

בווידאו: בווידאו: הימין בצרפת יוצא נגד המהגרים על רקע רצח ילדה בת 12./רויטרס

אזרחי צרפת הביעו צער וזעם על רקע מותה של לולה בת ה-12 שגופתה נמצאה במזוודת פלסטיק בפריז ביום שישי בחצר הבניין שבו גרה. מחוסרת בית בת 24 נעצרה בחשד שאנסה, עינתה ורצחה את הילדה, ואז דחפה את הגופה לתוך מזוודה כשידיה ורגליה כפותות וגרונה משוסף. החשודה היא מהגרת מאלג'יריה שעל פי דיווחים היתה אמורה לעזוב את צרפת בהוראות הרשויות.

זמן קצר לאחר שנשיא צרפת עמנואל מקרון נפגש עם הורי הילדה בארמון אליזה אתמול והביע את צערו ותמיכתו, יריביו מהימין והימין הקיצוני האשימו את הממשלה בכך שאיכזבה את המשפחה.

מארין לה פן, מנהיגת החזית הלאומית, גינתה את המדיניות ההגירה ה"רכה" של הממשלה במהלך מושב של הפרלמנט. "החשודה במעשה הברברי הזה לא היתה צריכה להיות במדינה שלנו; מה עוצר אתכם מפני עצירת ההגירה הבלתי נשלטת, החשאית הזאת?"

ראש ממשלת צרפת אליזבת בורן הגיבה לדברים ואמרה ללה פן "הפגיני קצת הגינות" ו"כבוד" לכאבם של ההורים והוסיפה: "תני למשטרה ולמערכת המשפט לעשות את עבודתם". מחר צפויה להיערך עצרת לכבוד לולה שבה צפויים להשתתף כמה פוליטיקאים מהימין הקיצוני.

מארין לה פן בנאום התבוסה בבחירות. פריז 24 באפריל 2022. רויטרס
מארין לה פן, מנהיגת המפלגה הימנית קיצונית החזית הלאומית/רויטרס

החשודה, דהביה בי., נראתה במצלמות האבטחה של הבניין עם לולה ביום שישי אחרי הצהריים. גבר בן 43 הואשם בכך שסייע לה להחביא את גופת הילדה. מחנה הימין מיהר להדגיש את העובדה שהיא מהגרת לא חוקית.

החשודה נעצרה לראשונה בנמל תעופה צרפתי ב-20 באוגוסט משום שוויזת התושב שלה פגה. היא נכנסה לצרפת באופן חוקי כסטודנטית לפני שש שנים. עם זאת, נאמר לה לעזוב את שטח צרפת בתוך חודש, תחת צו שמכונה OQTF (obligation de quitter le territoire français). משום שלדהביה בי. לא היה רקע פלילי, היא לא נעצרה על ךכ שלא עזבה. באופן כללי, רק אחד מתוך עשרה מציית לצו.

שר הפנים ז'רלד דארמאנין קרא לאנשי ימין הקיצוני לשקול טוב את ההשפעה של אמירותיהם, לאחר שהמועמד לשעבר לנשיאות מהימין הקיצוני, אריק זימור, כינה את הפשע ""Francocide - רצח של אדם צרפתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הילדה לולה שנרצחה בפריז והוכנסה למזוודה. טוויטר, אתר רשמי
מצלמות האבטחה קלטו את לולה ואת החשודה/אתר רשמי, טוויטר
לולה, ילדה בת 12 שנרצחה בפריז. טוויטר, אתר רשמי
לולה בת ה-12/אתר רשמי, טוויטר

מסתורין עדיין אופף את הרצח. התובע חשף שעל גופתה של הילדה היו חרוטות הספרות 1 ו-0, אך לא אמר מדוע. מניע אפשרי אחד, על פי מקור המקורב לחקירה, הוא עימות בין החשודה לאמה של לולה, דיווח היום (רביעי) BBC. דהביה בי. התגוררה עם אחותה באותו בניין כמו משפחתה של לולה, אך כשביקשה אישור כניסה למתחם, אמה של לולה סירבה.

החשודה מוחזקת בבידוד נכון לעכשיו בכלא Fresnes מדרום לפריז. על פי דיווחים, היא היתה קורבן של אלימות במשפחה לפני כמה שנים, וצפויה לעבור כעת הערכה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully