וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חטפה התקף לב בזמן הופעת חשפנים וחשפניות בבית האבות שלה

30.10.2022 / 0:05

ידוענית בשם נדיה קרטחנה ארגנה מסיבה ראוותנית בבית אבות בקולומביה וחטפה אש ברשת אחרי שאחת הנשים התמוטטה במהלכה. לאחר מכן היא ניסתה להתגונן והסבירה את המטרה האמיתית של המסיבה הזו. צפו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אישה שכרה חשפניות שיופיעו בהלוויית בעלה/צילום חובבים, יוטיוב

חבורה של חשפנים וחשפניות ערכה מסיבה ראוותנית בבית אבות בקולומביה, כאשר לפתע תועדה אחת הנשים כשהיא חוטפת ככל הנראה התקף לב. הסרטון הזה שותף ברשת החברתית וגרם לסערה גדולה וביקורת כלפי נדיה קרטחנה, הידוענית שארגנה את המסיבה הראוותנית הזו לאנשים המבוגרים, שכללה עוגות אירוטיות והרבה אפקטים שלא ממש מתאימים לקהל היעד.

קרטחנה העלתה בעצמה את הסרטון לאינסטגרם וכתבה: "היום ארגנתי מסיבה אירוטית עבור אנשים מבוגרים וקיבלתי את ההלם של חיי משום שלא ציפיתי למה שקרה והאמת היא שאני ממש מצטערת על זה. רק רציתי לגרום להם לקצת הנאה ושמחה ולא ציפיתי לסיטואציה הזו, ולכן רצית להגיב על זה".

אישה קיבלה התקף לב במסיבת חשפנים. instagram, צילום מסך
זה התחיל שמח/צילום מסך, instagram
אישה קיבלה התקף לב במסיבת חשפנים. instagram, צילום מסך
אישה קיבלה התקף לב במסיבת חשפנים/צילום מסך, instagram
אישה קיבלה התקף לב במסיבת חשפנים. instagram, צילום מסך
ונגמר מבהיל/צילום מסך, instagram
אישה קיבלה התקף לב במסיבת חשפנים. instagram, צילום מסך
חטפה התקף לב במהלך המסיבה/צילום מסך, instagram

אלא שעוקביה של נדיה לא ריחמו עליה וטענו שהמסיבה הזו היתה יותר מדי עבור אנשים מבוגרים. "זו לא היתה המסיבה הנכונה וזו התוצאה. כמה חבל", כתב אחד מעוקביה. הסרטון הזה הפך להיות ויראלי ובמקום האמפטיה שהיא חיפשה, נדיה ספגה מאוד תגובות שליליות.

אלא שלאחר מכן הסתבר שהמסיבה הזו אורגנה כדי למשוך את תשומת ליבה של עיריית קרטחנה ולמחות נגד הבעיות שיש בבית האבות. "המסיבה היתה מאורגנת עם אישור. עשינו את זה עם הרבה אהבה. לא היתה כוונה בשום שלב לפגוע או להציק לסבים והסבתות. להיפך, האירוע שימש כהתרמה עבורם", התגוננה נדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully