וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,185 דולר ללילה: טראמפ גבה תעריף מופקע מהשירות החשאי על שהיית סוכנים בנכסיו

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 12:49

ארגון טראמפ גבה תעריף של פי חמישה מהמקובל על שהיית סוכנים, שמטרתם היתה להגן על הנשיא, בנכסים שבבעלותו, כך על פי ועדת הפיקוח של בית הנבחרים. על פי הדיווח, בסך הכל, נגבה סכום של 1.4 מיליון דולר - מכספי משלם המסים

ארגון טראמפ גבה תעריף מופקע מהשירות החשאי על שהיית סוכנים, שמטרתם היתה להגן על הנשיא, בנכסים שבבעלותו, כך על פי ועדת הפיקוח של בית הנבחרים. על פי הדיווח, בסך הכל, נגבה מהשירות החשאי סכום של 1.4 מיליון דולר.

"התעריפים המופקעים שנגבו מהשירות החשאי על שהותם של סוכנים בנכסים שבבעלות הנשיא טראמפ מעלים חששות משמעותיים לגבי האופן שבו ניהל הנשיא לשעבר את עסקיו וכיצד הרוויח מכספי משלמי המסים", כתבה יו"ר הוועדה קרוליין מלוני לקימברלי צ'יטל, ראש השירות החשאי האמריקני.

על פי מסמכים, השירות החשאי שילם 1,185 דולר לחדר ללילה, פי חמישה לעומת התעריף הממשלתי, שנקבע על ידי מינהל השירותים הכלליים. אריק טראמפ, סגן נשיא טראמפ אורגניזיישן, אמר ב-2020 כי החדרים סופקו ב"מחיר שנקבע": "היינו יכולים להרוויח הרבה יותר מהשכרת החדרים לאורחים", הוא אמר בזמנו.

טראמפ הוטל. GettyImages
טראמפ אינטרנשיונל הוטל בוושינגטון/GettyImages

על פי ארגון "סיטיזנס פור ריספונסיביליטי אנד אתיקס" בוושינגטון, משלמי מסים שילמו את חשבון הנשיא לשעבר פעמים רבות כשביקר בנכסיו השונים. במרץ 2017, טראמפ אורגניזיישן גבה מסוכנים שסיפקו הגנה לאריק טראמפ תעריף לילי בסך 1,160 דולר ללילה במלון טראמפ אינטרנשיונל בוושינגטון.

עוד נחשף כי השירות החשאי נאלץ לקבל לפחות 40 אישורים מיוחדים שיאפשרו לו לשלם יותר מהתעריף הממשלתי על שהייה בנכסי טראמפ. הנתונים לא כוללים תשלומים של השירות החשאי על שהייה בנכסים של טראמפ מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully