וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ואישה נהרגו בתאונת דרכים ליד איבטין. אדם נוסף נפצע קשה מאוד

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 8:28

בתאונה היו מעורבות שתי מכוניות, שהתנגשו חזיתית. ההרוגים הם צעיר כבן 20, שככל הנראה היה נהג אחת המכוניות, ושמותו נקבע במקום, ואישה נוספת, בת 51, שפונתה לבית החולים רמב"ם תוך כדי מאמצי החייאה, ומותה נקבע בבית החולים

תאונה קטלנית ליד איבטין, 17 באוקטובר 2022. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת תאונת הדרכים ליד איבטין, 17 באוקטובר 2022/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

צעיר כבן 20 ואישה בת 51 נהרגו הערב (שני) בתאונת דרכים חזיתית בכביש 762, בסמוך ליישוב איבטין. מאיחוד הצלה נמסר כי הצעיר היה נהג הרכב. ככל הנראה, אחד מכלי הרכב התלקח בעקבות התאונה. ההרוג הוא פאיז חילף מהיישוב חילף שבגליל המערבי. ההרוגה היא מלכה חוסין.

בתאונה, שבה היו מעורבות שתי מכוניות, נפצע גבר נוסף כבן 57 באורח קשה מאוד. הפצוע הוא פאיז חוסין, בעלה של ההרוגה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר במקום ופינו את שני הפצועים האחרים לבית החולים רמב"ם. מבית החולים נמסר כי הפצועה הגיעה תוך כדי החייאה, שבסיומה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. הפצוע הנוסף, מטופל בחדר ההלם ועובר בדיקות הדמיה.

בוחני תנועה של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת התאונה.

זירת התאונה בכביש 762 ליד איבטין, 17 באוקטובר 2022. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
זירת התאונה בכביש 762 ליד איבטין, 17 באוקטובר 2022/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

התרסקות כזו של רכב לחלקי חלקים לא זכורה אף לבוחני התנועה המנוסים והותיקים של מחוז חוף שהגיעו לזירה והם עדיין לא יודעים להצביע על הסיבה המדויקת שגרמה לכך. התאונה אירעה בכביש 762 מערבית לגשר כביש 6 שחוצה אותו מעל סמוך לישוב איבטין, בהתנגשות חזיתית בין טנדר טויוטה בו נהג פאיז חילף בן ה-22 מהכפר חילף לבין רכב פרטי מסוג טויוטה קורולה שנע ממזרח למערב, לכיוון הקריות, ובו נהג פאיז חוסין בן ה-57 מהכפר זובידאת כשלצידו אשתו בת ה-51. סיבת התאונה היא סטייה מנתיב של איד מכלי הרכב - אבל בוחני המשטרה עדיין לא יודעים עדיין מי סטה מנתיבו. מנהל רמב"ם, פרופ' מיקי הלברטל, מסר תנחומיו על האסון שפגע במשפחה הלילה.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, אמר בעקבות התאונה: "אני מבקש להשתתף בצערן הכבד של המשפחות השכולות. תאונה רודפת תאונה והימים האחרונים קטלניים וקשים במיוחד בכבישים וזו תוצאה ישירה של האדישות הממשלתית בכל הקשור למאבק בקטל בדרכים. שנים של קיצוצים בתקציבים לבטיחות בדרכים באים לידי ביטוי בהרוגים ופצועים רבים. על שולחנה של הממשלה מונחת מזה מספר חודשים תכנית לצמצום תאונות הדרכים וכל יום שעובר בגרירת רגליים מעמיד את כולנו בסכנה להיפגע בתאונת דרכים. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים לאשר בדחיפות את התכנית לצמצום הקטל בכבישים, זהו צעד חשוב והכרחי שיכול למנוע צער, סבל וכאב ממשפחת רבות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פאיז חילף, בן 22 מחילף, נהג הרכב שנהרג בתאונת דרכים ליד איבטין. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פאיז חילף, הנהג ההרוג בתאונה ליד איבטין/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תאונת דרכים קטלנית בכביש 762, ליד איבטין, 17 באוקטובר 2022. דוברות כבאות והצלה, אתר רשמי
"תוצאה ישירה של האדישות הממשלתית". זירת התאונה/אתר רשמי, דוברות כבאות והצלה

אתמול נהרגו שני בני אדם בתאונת דרכים בין משאית ישראלית לפלסטינית בכביש 505 בין יישוב מגדלים ליישוב תפוח בשומרון. מותם נקבע בתום פעולות חילוץ של צוותי הרפואה במקום. פעולות נוספות נעשות כדי לוודא שאין נפגעים נוספים במקום.

"מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות שתי משאיות", מסרו פרמדיק מד"א אדי גרמן וחובש בכיר במד"א אביאל ממליה. "המשאיות היו בשולי הכביש במרחק גדול אחת מהשניה עם פגיעות קשות מאוד בחלקן הקדמי. כוחות הכיבוי פעלו במשך זמן ממושך על מנת לחלץ את שני הנהגים שהיו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully