וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס קרב התנגש ברב קומות בעיר בדרום רוסיה. הטייס הצליח לנטוש בזמן

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 8:52

כדור אש עלה מהבניין בעיר ייסק שבו התנגש המטוס - 13 בני בני אדם נהרגו ובהם שלושה ילדים. משרד ההגנה הרוסי דיווח שסיבת ההתרסקות היא שריפה שפרצה במנוע. על החקירה הופקדה הרשות לחקירת פשעים חמורים, אך לא נמסר אם יש ראיות המעידות על חבלה מכוונת

שריפה בעקבות התנגשות מטוס בבניין בעיר ייסק ברוסיה/מערכת וואלה!

מטוס קרב רוסי התנגש הערב (שני) בבניין מגורים רב קומות בעיר ייסק שבדרום רוסיה. בעקבות ההתנגשות פרץ כדור אש מהבניין ואפף בלהבות את הדירות. על פי הדיווחים, הטייס הצליח להפעיל את כיסא המפלט לפני ההתרסקות. 13 בני אדם נהרגו ובהם שלושה ילדים. 19 אנשים נפצעו.

מושל מחוז קרסנודאר, שבו נמצאת העיר ייסק מסר כי מדובר במטוס סוחוי מסוג Su-34. עוד נמסר כי המטוס היה בטיסת אימון, והמריא משדה תעופה צבאי. סיבת ההתרסקות, לדברי משרד ההגנה הרוסי, היא אש שפרצה במנוע. הרשות הממונה על חקירת פשעים חמורים ברוסיה פתחה בחקירה וחוקרים נשלחו לזירת ההתרסקות. עם זאת, לא נמסר אילו ראיות מעידות על חבלה מכוונת.

מטוס קרב רוסי התרסק לתוך בניין מגורים בעיר ייסק שברוסיה, הטייס נפלט. 17 באוקטובר 2022. מתוך טוויטר, צילום מסך
תיעוד ברשתות החברתיות שבו נראה הטייס נוטש את המטוס/צילום מסך, מתוך טוויטר

דובר של הקרמלין הודיע כי הנשיא פוטין עודכן בפרטי המקרה, והורה על מתן כל עזרה אפשרית לנפגעים. במקום, שבו פרצה שריפה גדולה, פועלים כוחות ההצלה. מושל המחוז אמר כי מדובר בבניין בן תשע קומות, וכי 17 מהדירות ניזוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully