וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרברבה שמכרה חלקים מהגופה": חסרת בית נאשמת ברצח בת ה-12 בפריז

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 9:48

גופת הילדה נמצאה ביום שישי קשורה בתוך מזוודה מפלסטיק ליד ביתה, כשהמספרים "0" ו-"1" מקועקעים על החזה שלה. המזוודה הושארה בחצר פנימית של בניין בצפון מזרח פריז ובתוכה הגופה המושחתת, כשכפות רגליה וידיה אזוקות, סרט הדבקה סביב פניה וחתכים בגרונה

חסרת בית שסובלת מ"בעיות פסיכולוגיות רציניות" הואשמה ברצח, אונס ועינויים של ילדה בת 12 שגרונה נחתך לפני שגופתה המושחתת נדחפה למזוודה בפריז. דביה ב., חסרת בית בת 24 מאליג'יריה, הופיעה בבית המשפט היום (שני), לאחר מעצרה בשבת. היא הואשמה בקשר לרצח המחריד של לולה דווייה.

גופת הילדה נמצאה ביום שישי, קשורה בתוך מזוודה מפלסטיק ליד ביתה, כשהמספרים "0" ו-"1" מקועקעים על החזה שלה. המזוודה הושארה בחצר פנימית של בניין בצפון מזרח פריז. במצלמות האבטחה אפשר לראות את החשודה ואת הקורבן ליד בניין הדירות שבו התגוררה לולה הילדה. גופתה המושחתת נמצאה לאחר מכן סמוך לבניין, ברובע ה-19, היכן שגרה עם הוריה, דלפין ויוהאן דווייה.

"החשודה התרברבה לגבי העובדה שמכרה חלקים מהגופה", אמר מקור מתוך החקירה ל"דיילי מייל". "הראיות מצביעות על כך שהילדה נלקחה למרתף של הדירה, שם עונתה ונאנסה, לפני שנחנקה וגרונה נחתך". המקור הוסיף כי "החשודה סובלת מבעיות פסיכולוגיות רציניות. היא חיה ברחוב אך יש לה משפחה וחברים בפריז".

לולה, ילדה בת 12 שנרצחה בפריז. טוויטר, אתר רשמי
לולה בת ה-12/אתר רשמי, טוויטר
פריז. טוויטר, אתר רשמי
הרחוב שבו גרה הילדה לולה/אתר רשמי, טוויטר
הילדה לולה שנרצחה בפריז והוכנסה למזוודה. טוויטר, אתר רשמי
הילדה לולה נראית במצלמות אבטחה/אתר רשמי, טוויטר

ביום שישי בלילה לאחר הגופה התגלתה, שלושה אנשים נעצרו סמוך לזירה, ואישה נוספת שנראתה במצלמות האבטחה עם הילדה כמה שעות לפני מותה, נעצרה גם כן. שני אנשים נוספים שמוצאם מאלג'יריה, נעצרו גם כן, על פי דיווח "לה פריזיאן".

הקורבן התגלתה כשכפות רגליה וידיה אזוקות, סרט הדבקה סביב פניה וחתכים בגרונה. כמה שעות לפני כן, הוריה דיווחו כי היא נעדרת לאחר שלא חזרה מבית הספר ז'ורז' ברסנס הסמוך לביתה. על גופתה נמצאו מספרים. מחקירה שלאחר המוות עלה כי היא מתה מחנק לאחר תקיפה פיזית שכללה דקירות סכין.

במצלמות האבטחה נראית הילדה לבושה לבן ונושאת ילקוט, הולכת לכיוון בניין מגוריה מאחורי אישה שלדברי עדי ראיה, נראתה לאחר מכן נושאת מזוודה. אחרים ראו את החשודה שותה קפה ואוכלת קרואסון. שש שעות מאוחר יותר, חסר בית יצר קשר עם המשטרה משום שלדבריו נתקל במזוודה וגילה את הגופה בפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully