וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צדיקה בחייה ובמותה": מאירה הדליקה נרות שבת - ונספתה בשריפה

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 11:50

חוקרי המשטרה קבעו כי גורם השריפה בקריית טבעון בה נספתה טל בת ה-80 היה נרות שבת שגרמו להתלקחות. בנה ליאור אמר בכאב: "אמא הדליקה נרות שבת ומתה בשבת. המשפחה כולה מזועזעת מהטרגדיה". היא תובא למנוחות מחר בבית העלמין במועצה. שיפור במצבו של בעלה המאושפז בביה"ח

שריפה בבית בקריין טבעון/תיעוד מבצעי מד"א

הסיבה לשריפה שפרצה בבית בקריית טבעון ביום שבת וגרמה למותה של מאירה טל בת ה-80 הייתה נרות שבת שגרמו להתלקחות - כך קבעה חקירת הדליקה. בנה של טל, ליאור אמר לוואלה! כי אימו הייתה "צדיקה בחייה ובמותה. היא הדליקה נרות שבת, ומתה בשבת".

צוות חקירה מיוחד ממחוז חוף ומחוז דן בהובלת אביגדור שטרן, רמ"ד חקירות מחוזי, בשיתוף חוקרי מז"פ של משטרת ישראל היה אמון על חקירת השריפה. הלווייתה של טל תתקיים מחר (שלישי) ב-17:00 בבית העלמין בקריית טבעון. "המשפחה כולה מזועזעת מהטרגדיה. סוף סוף משחררים אותה לקבורה ומחר נזכה סוף סוף להפרד ממנה בהלוויה מכובדת כשנלווה אותה בדרכה האחרונה", הוסיף בנה ליאור.

מאירה טל, נהרגה בשריפה בטבעון. 15 באוקטובר 2022. באדיבות המשפחה
"הדליקה נרות שבת ומתה בשבת". מאירה טל/באדיבות המשפחה

בעלה, ד"ר איתמר טל בן ה-79, לשעבר מנהל מחלקת ילדים בבית חולים העמק בעפולה, שניצל מהשריפה עדיין מאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. בנו מסר כי מצבו משתפר. לבני הזוג שני בנים ובת ושישה נכדים. "אמא עם הלב הענק שלה הקדישה את חייה לילדים ולנכדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully