וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר"מ הרשות הפלסטינית תועד בסוכת אבלים למחבלים: "דם השהידים לא יהיה לשווא"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 21:43

אשתיה הגיע לביקור במחנה הפליטים ג'נין, ובתמונות מהאירוע הוא צולם לצד חמושים רעולי פנים שעוטים סמלים של ארגוני הטרור, ולצד אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב. "המאבק הזה הוא תהליך מצטבר, דור אחר דור, קורבנות אחרי קורבנות"

בווידאו: חילופי אש במחנה הפליטים ג'נין/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, מוחמד אשתיה, תועד היום (ראשון) בעת ביקורו בסוכת האבלים של המחבלים במחנה הפליטים ג'נין. בתמונה מהמקום נראה הבכיר הפלסטיני לצד חמושים רעולי פנים, שעוטים סמלים של ארגוני הטרור, בהם הג'יהאד האסלאמי. לצידו של אשתיה עומד אביו של המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב, פתחי חאזם.

אשתיה נשא דברים במהלך ביקורו ובירך את תושבי ג'נין. "ממחנה הקורבנות, מחנה ג'נין, אנו אומרים שדם השהידים וחשכת בתי הכלא שאת מחירה משלמים האסירים שלנו לא יהיו לשווא. המאבק הזה הוא תהליך מצטבר, דור אחר דור, קורבנות אחרי קורבנות, ג'נין רשמה אחדות לאומית בשטח", אמר הבכיר הפלסטיני. "מחנה הפליטים הוא בית ספר ללאומיות הפלסטינית ואח למחנה הפליטים שועפאט, ענאתא, שכם, רפיח, העיר העתיקה בירושלים וכל מקום ממקומות המאבק הפלסטיני".

מוחמד אשתיה לצד חמושים בסוכת האבלים למחבלים בג'נין. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
"דם השהידים לא יהיה לשווא". אשתיה בסוכת האבל למחבלים/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בתוך כך, הכוננות במערכת הביטחון לקראת סיום חגי תשרי מגיע לשיא, בעקבות הפיגועים האחרונים והמהומות בבירה. גופי הביטחון מתמקדים כעת בסיכול תא הטרור "גוב האריות", האחראי למרבית הפיגועים בחודשים האחרונים. כצעד נוסף, הוחלט על שלילת היתרי הכניסה לישראל של 164 מבני משפחותיהם של גורמי טרור במרחב העיר שכם, בהם אותם חברי התא. כמו כן, טיקטוק חסמה את חשבונותיהם של כמה מפעילי הארגון ולא היה ניתן למצוא תכנים באמצעות חיפוש האשטאג של שם הארגון. עם זאת, הבוקר נפתחו החסימות.

יותר משבוע עבר מאז פיגוע הירי הקטלני במחסום שועפאט, והמחבל הנמלט עודאי תמימי טרם נתפס. כוחות הביטחון ממשיכים בחיפושים אחר תמימי, ובמקביל נמשך המצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בשבי שומרון.

בעוד המחבלים ממשיכים להסתתר והחיפושים מתמקדים בשכונות מזרח ירושלים, ההסתה ברחוב הפלסטיני וברשתות החברתיות נמשכת ונרשמות הפרות סדר וניסיונות פיגועים בתדירות יומיות, כשהאחרון שבהם היה פיגוע הירי שלשום ביישוב בית אל.

מוחמד אשתיה לצד חמושים בסוכת האבלים למחבלים בג'נין. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
לצד חמושים ואביו של המחבל שביצע את פיגוע בתל אביב. אשתיה/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בפיגוע שלשום תושב היישוב בן 25 נפצע באורח קל לאחר שנורה בעת שישב בסוכת חצר ביתו. לוחמי צה"ל שהיו בפעילות באזור ירו לעבר אחד המחבלים וחיסלו אותו. אתמול בשעות הבוקר, לאחר לילה של חיפושים, לכדו הכוחות את המחבל השני, שברח לאחר הירי. בביתו של המחבל, מחמד עודה בן 19 מהכפר דיר ג'ריר, נמצאו אמצעי לחימה, מדים וחומרי תעמולה. הצעיר שנפגע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים.

המתיחות ביהודה ושומרון נמשכת עם מתפרעים שממשיכים ביידוי אבנים לעבר כלי רכב ואוטובוסים ישראליים. ילדה בת שלוש נפצעה שלשום בפניה באורח קל סמוך לכפר חווארה. בתגובה, קבוצת מתנחלים מהאזור הגיעה למקום והתעמתה עם פלסטינים. כוחות צבא שהגיעו למקום הרחיקו את מיידי האבנים ומשתמשים באמצעים לפיזור הפגנות. במקביל, נוסע באוטובוס נפגע קל מזריקת אבנים בכביש 436 סמוך לירושלים. בכביש 55, בין עזון לצומת מעלה שומרון, נפצעה נהגת ישראלית באורח קל גם מהשלכת אבנים.

אחד הגורמים המרכזיים לתסיסה ברחוב הפלסטיני הוא ההסתה נגד ישראל ברשתות החברתיות, שגורמת לרבים מהצעירים להשתתף בהתפרעויות אלימות במיוחד. קבוצת הטרור "גוב האריות", שאחראית על פיגועים רבים בתקופה האחרונה, החלה את דרכה בטיקטוק, שהפכה כר פורה להסתה חמורה. אתמול פורסם כי חשבון הטיקטוק של הקבוצה נחסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully