וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות, שוחרר ממאסר של 13 שנה ומסתבך בעבירות סמים

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 9:19

כתב אישום הוגש נגד ברק צרפתי בגין סחר בסמים. זאת, לאחר שלפני כשבע שנים שוחרר מהכלא אחרי שהרג צעיר בטיילת בחיפה, בעקבות מריבה בין בעלי כלבים, ש"הסלימה לתגרה קטלנית". בחיפוש בביתו של צרפתי נמצאו חומרים אסורים בחדר ילדים ובארון המטבח

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) כתב אישום בגין עבירות סחר בסמים נגד ברק צרפתי, בן ה-40, שריצה כבר 13 שנות מאסר אחרי שהורשע בהריגת הצעיר אבינועם שושן בטיילת בחוף הים בעקבות ויכוח בין בעלי כלבים. צרפתי נישא מאז ושוחרר מהכלא לפני כשבע שנים. כעת, הוא מתגורר עם אשתו ושלושת ילדיו בטירת כרמל. לפני חצי שנה כבר הורשע בגין עבירות סמים אחרות, בבית משפט השלום בנתניה, טרם ניתן גזר הדין ומשפטו מתנהל עדיין.

לפני כשבועיים, בלשי תחנת המשטרה של טירת כרמל עצרו אותו לאחר, שעל פי האישום, מכר לאדם אחר שקית קוקאין. מכתב האישום עולה שחיפוש בדירתו העלה סמים נוספים, כולל בחדר המשמש חדר ילדים או חדר משחקים, בארון בגדים, בארון המטבח ובהם עוד קוקאין וקנביס, משקל דיגיטלי בסמוך לסם וכשלושים אלף שקלים במזומן. בחקירתו הראשונית הודה צרפתי באחזקת הסמים בבית, ואחר כך הרבה לשתוק. תשובתו לכתב האישום תינתן אחרי שסנגורו, עורך הדין יוני דדון, ילמד את תיק החקירה.

במקביל, מבקשת הפרקליטות את הארכת מעצרו של צרפתי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בין היתר בשל עברו, "המשמעותי והחמור". בהסכמת הסנגור הלומד את התיק אותו קיבל רק היום לידיו, האריך השופט וויליאם חאמד את מעצרו עד החלטה אחרת וקבע לשבוע הבא דיון לגופה של הבקשה.

עצור אזיקים. ShutterStock
עצור באזיקים. אילוסטרציה/ShutterStock

שופטי בית המשפט העליון, ששפטו את צרפתי במקרה ב-2003 שבו הרג את הצעיר, תיארו את האירוע כ"מריבה פעוטה בין בעלי כלבים הסלימה תוך שניות לתגרה קטלנית". אבינועם שושן ורעייתו ענת מנשר ישבו אז על ספסל ברחבת הקפה-מסעדה "נירוונה" שבטיילת החוף בחיפה, שני כלביהם, מגזע זאב מעורב, היו לידם, אחד מהם משוחרר ללא רצועה.

בשלב מסוים עברו בטיילת צרפתי חברתו וחברו. עימם, קשור ברצועה, היה גם כלב האמסטף-בולטרייר של צרפתי וחברו. אחד מהכלבים של ענת והמנוח רץ לכיוון האמסטף, צרפתי הדף אותו. פרצה מריבה מילולית שהתפתחה לכלל תיגרה אלימה, במהלכה נדקר שושן על ידי צרפתי דקירה אחת בלב, שגרמה למותו. כלי הדקירה לא נמצא מעולם.

צרפתי וחבריו הסתלקו מיד מהמקום והסגירו עצמם למשטרה בסביבות חצות. הוא נעצר, והועמד לדין אבל עבירת הרצח שיוחסה לו הומרה לעבירת הריגה. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליו 20 שנות מאסר, מהן 17 בפועל. בית המשפט העליון הקל בעונש והעמיד אותו על 15 שנות מאסר בפועל. אחרי כ-13 שנה שוחרר.

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully