וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל"ד פרסמה פוסט תנחומים לרופא-מחבל שנהרג בג'נין: "שאלוהים ירחם עליך"

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 16:05

אחרי שפתח באש לעבר כוחות צה"ל, ונורה למוות על יד הלוחמים, המפלגה הערבית, פרסמה תנחומים ברשתות החברתיות. בפוסט נכתב שיר הלל לזכרו של הרופא מבית החולים בג'נין. מהחקירה עולה כי היה מעורב בהסתה ובהברחות אמצעי לחימה

בווידאו: חילופי אש במחנה הפליטים ג'נין/לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות

מפלגת בל"ד פרסמה שלשום (שישי) פוסט תנחומים ותמיכה בעבדאללה אחמד, רופא בבית החולים בג'נין, שנהרג בחילופי אש עם צה"ל בעיר, ולפי גורמי ביטחון היה מעורב בירי לעבר כוחות הביטחון. בפוסט נכתב קטע משיר לזכרו, ובסופו נכתב "שאלוהים ירחם עליך".

ביום שישי מסרו גורמי ביטחון כי הרופא הפלסטיני היה מעורב בירי נגד לוחמי צה"ל, ונמצא כשהוא רעול פנים וחמוש בזירה. לאחר בירור עם מספר גורמים, עלה כי האיש היה מעורב בהסתה ובהברחות אמצעי לחימה בנוסף לעיסוקו כרופא. כמו כן, באותו יום אמר מזכיר תנועת הפתח בג'נין כי אחמד היה "איש התנועה שנהרג בעת שנלחם עם לוחמי ההתנגדות".

פוסט ניחומים למותו של הרופא הפלסטיני עבדללה אחמד שפרסמה מפלגת בל"ד בפייסבוק שלה. אחמד נורה למוות בפעילות של צה"ל בג'נין, שם לקח הרופא חלק פעיל בירי נגד הלוחמים. 16 באוקטובר 2022. ., אתר רשמי
הפוסט שפרסמו בל"ד/אתר רשמי, .

בפעילות שבה נהרג אחמד פעלו כוחות הביטחון ברחבי אזור יהודה ושומרון במסגרת פעילות מעצרים. בנוסף אליו נהרג אדם נוסף, פעיל הג'יהאד, ושמו מתן פאיק חוסיין דבאיה, בן 25. לפי דיווחים פלסטיניים באותה פעילות נפצעו עוד 16 פלסטינים.

הפוסט שהעלו בל"ד מתפרסם ברקע ההסלמה הביטחונית ביהודה ושומרון, כשרק בשבוע שעבר נהרג הלוחם עידו ברוך בפיגוע בשבי שומרון ביום שלישי ובשבת לפני שבועיים נהרגה הלוחמת נועה לזר בפיגוע בשועפאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully