וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ג'ינס מ-1880 שנמצא במכרה נטוש נמכר ב-87 אלף דולר

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 10:56

זוג מכנסי ג'ינס של "ליוויס" משנות ה-80 של המאה ה-19 נמכרו במכירה פומבית בעיירה קטנה בניו מקסיקו. הג'ינס שנמצאו במכרה נטוש על ידי "ארכיאולוג ג'ינס" - נקנו על ידי קייל האוטנר בן 23, וזיפ סטיבנסון, מומחה בג'ינס וינטג'

זוג מכנסי ג'ינס של "ליוויס" משנות ה-80 של המאה ה-19 נמכרו במכירה פומבית בעיירה קטנה בניו מקסיקו בעבור 87 אלף דולר, כך על פי דיווח של רשת CNN.

הג'ינס שנמצאו במכרה נטוש על ידי "ארכיאולוג ג'ינס" - נקנו על ידי קייל האוטנר בן 23, וזיפ סטיבנסון, מומחה בג'ינס וינטג' . "לא תכננו לקנות את הג'ינס עד שהמכירה החלה", אמר סטיבנסון ל-CNN. הג'ינס נמכרו בעבור 87,400 דולר - אחד המחירים הגבוהים אי פעם לזוג מכנסי ג'ינס - כולל 15% עמלת רוכש.

ג'ינס ליוויס מ-1880. טוויטר, אתר רשמי
הג'ינס היקרים/אתר רשמי, טוויטר

סטיבנסון ניהל חנות תיקונים לג'ינס בלוס אנג'לס במשך שלושה עשורים - אך עולם לא מצא זוג כה ייחודי. "הג'ינס האלה נדירים מאוד - במיוחד במצב המצוין ובגודל", הוא אמר. לדבריו, הוא שמע לראשונה על הזוג "לפני חמש שנים, כשהתגלו" על ידי מייקל האריס, "שחיפש ב-50 מכרות נטושים במערב במשך חמש שנים ולא מצא זוג במצב הזה", על פי סטיבנסון. רק שני זוגות דומים קיימים - שניהם נמצאים במוזיאונים.

לדברי סטיבנסון, "נשקול להציע את הזוג למכירה לרוכש פרטי", הוא אמר והוסיף כי יעדיף שיישמרו ויוצגו במוזיאון במקום זאת. לעת עתה, הזוג שמור באחסון ליד החנות של סטיבנסון "דנים דוקטורס" בלוס אנג'לס.
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully