וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המאפיה: נסיכת הולנד מסתגרת בארמון תחת אבטחה כבדה

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 11:03

נסיכת הכתר ההולנדית, אמליה, בת ה-18, הושמה תחת הגנה כבדה לאחר איומים ברצח וחטיפה. היא נאלצה לעזוב את מעונות הסטודנטים באמסטרדם ולשוב לארמון המלכותי האוס טן בוש בהאג. לנסיכה מותר כעת ללכת לאוניברסיטה רק תחת משמר כבד של אבטחה

נסיכת הכתר ההולנדית, אמליה, בת ה-18, הושמה תחת הגנה כבדה לאחר איומים ברצח וחטיפה. היא נאלצה לעזוב את מעונות הסטודנטים באמסטרדם, ולשוב לארמון המלכותי האוס טן בוש בהאג. לנסיכה מותר כעת ללכת לאוניברסיטה תחת משמר כבד של אבטחה.

על פי הדיווחים, האחראית לאיומים היא המאפיה ההולנדית "Mocro Mafia", שגם איימה באחרונה על שר המשפטים הבלגי, שפונה לבית בטוח שבו בילה כמה ימים עם משפחתו בשל איום בחטיפה.

משפחת המלוכה הולנד המלכה מקסימה מלכת הולנד המלך וילם אלכסנדר מלך הולנד הנסיכה קתרינה אמליה הנסיכה אלכסיה הנסיכה אריאן. GettyImages
משפחת המלוכה ההולנדית/GettyImages

המלך וילם אלכסנדר והמלכה-רעיה מקסימה, שנמצאים בביקור בשבדיה, אישרו ב-13 באוקטובר כי בתם, סטודנטית למדעי המדינה ופסיכולוגיה באמסטרדם, מאוימת. באמצע ספטמבר, התקשורת המקומית חשפה ששירותי הביטחון הגבירו את האבטחה סביב אמליה. לדברי המלך והמלכה, למצב יש "השלכות עצומות" על הנסיכה הצעירה, שאינה יכולה יותר לחיות "חיים נורמליים".

ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, שגם כן היה מטרה של פושעים על פי הדיווחים, אמר כי "אלה הן חדשות נוראיות ואלימות וחדשות רעות למדינה". רוטה ספג איומים בסתיו 2021. הוא סרב לאבטחה, אך חזר בו לאחר שמועות על חטיפה או תקיפה שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully