וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל על הירי סמוך לעלי: "דיווח שווא של אזרח"

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 2:39

בעקבות אזרח שדיווח כי נפתחה אש לעבר כלי רכב ישראלי, כוחות הביטחון סרקו אחר חשודים, אך כשלא נמצא כלום ולאחר חקירה ראשונית עולה כי אין חשש לאירוע ביטחוני. אתמול נפגע קל בפיגוע ירי צעיר בבית אל, כשישב בסוכה בחצר ביתו

בווידאו: התפרעויות ועימותים במזרח ירושלים, 13 באוקטובר 2022/דוברות משטרת ישראל

דובר צה"ל אישר הלילה (ראשון) כי הדיווח על ירי לעבר כלי רכב ישראליים סמוך לעלי אינו נכון, ומדובר בדיווח שווא. בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "לאחר סריקת באזור ותחקור ראשוני של האירוע עולה כי אין חשש לאירוע ביטחוני".

אתמול נפצע קל צעיר בן 25 קל בפיגוע ירי בבית אל בעת שישב בסוכה בחצר ביתו. לוחמי צה"ל שהיו בפעילות באזור ירו לעבר אחד המחבלים וחיסלו אותו. אתמול בשעות הבוקר, לאחר לילה של חיפושים, לכדו הכוחות את המחבל השני, שברח לאחר הירי.

זירת הפיגוע סמוך לעלי. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
הזירה סמוך לעלי. הלילה/מערכת וואלה!, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בינתיים, שבוע עבר מאז פיגוע הירי הקטלני במחסום שועפאט, והמחבל הנמלט עודאי תמימי טרם נתפס. כוחות צה"ל, משמר הגבול ושב"כ ממשיכים בחיפושים אחר תמימי בכוחות מתוגברים ובמקביל נמשך המצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בשבי שומרון.

בעוד המחבלים ממשיכים להסתתר והחיפושים מתמקדים בשכונות מזרח ירושלים, ההסתה ברחוב הפלסטיני וברשתות החברתיות נמשכת ונרשמות הפרות סדר וניסיונות פיגועים בתדירות יומיות, כשהאחרון שבהם היה פיגוע הירי אמש ביישוב בית אל. אתמול עצר צה"ל את המחבל השני מהפיגוע, ועוד כמה חשודים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully