וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתף הבלהות: בת 22 הוחזקה כשפחת מין למשך חודש בבית במיזורי - ונמלטה

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 20:32

הצעירה הצליחה להימלט לאחר שלמשך חודש נאנסה והותקפה באלימות בידי השובה שלה. היא דפקה על דלתות השכנים וביקשה עזרה כשהיא לבושה בשמלה קצרה ומחוררת. כעת המשטרה חוקרת את טענתה כי החשוד שחטף אותה רצח 2 מחברותיה. "אפשר היה לראות בבירור מה היא עברה"

הבית בו החזיק טימותי האסלט ג'וניור, בצעירה בת 22 במיזורי, ארה"ב. 15 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
הוחזקה כבת ערובה בחדר קטן שבנה במרתף שלו. הבית בו המרתף/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעירה בת 22 נחטפה במיזורי והוחזקה במרתף, שם שימשה כשפחת מין של השובה שלה למשך חודש עד שנמלטה. לדבריה, השובה, טימותי האסלט ג'וניור, גם רצח שתיים מחברותיה והמשטרה החוקרת את טענותיה ובודקת אפשרות כי הוא פגע בקורבנות נוספים - כך דווח בניו יורק פוסט.

"אנחנו מתייחסים ברצינות להאשמה זו של עוד שתי נשים קורבנות וחוקרים אותה באופן פעיל", אמר דובר המשטרה.

הצעירה נמלטה בשבוע שעבר, לאחר שהשובה שלה, בן ה-39, עזב את ביתו בכדי לקחת את בנו לבית הספר. היא רצה יחפה ברחוב לביתה של שכנה, ליסה ג'ונסון, בסביבות השעה 07:45 בבוקר יום של שישי וביקשה עזרה. "היא לבשה שמלת לטקס שחורה מאוד מאוד קצרה, שנראתה פתוחה בכמה מקומות, אפשר היה לראות בבירור מה היא עברה", סיפרה ג'ונסון. "היא הייתה מיובשת ומאוד סובלת מתת תזונה - סופר רזה, היא הייתה אולי לא יותר מ-30 ק"ג", הוסיפה.

ג'ונסון אמרה לצעירה כי היא מתקשרת למשטרה לדווח על המקרה, אך הדבר גרם לצעירה לחרדה, מחשש שהאסלט ינסה להרוג אותה אם תיצור קשר עם המשטרה. "היא אמרה שהוא החזיק אותה, לא נתן לה ללכת, שהוא הולך להרוג אותה ושהוא הרג את שני החברים שלה", סיפרה ג'ונסון.

טימותי האסלט ג'וניור, חטף ואנס צעירה בת 22 במיזורי, ארה"ב. 15 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
נאשם ברצח וחטיפה. טימותי האסלט ג'וניור/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחר כך, הלכה הצעירה לביתה של שכנה אחרת, קירה ת'ארפ, שהשגיחה באותה העת על הנין שלה. נכדתה של ת'ארפ סיפרה כי הצעירה דפקה על דלת ביתה וצרחה לעזרה: "'את חייבת לעזור לי, אני בשבי, נאנסתי, את חייבת לעזור לי, הוא יגמור אותי הוא להרוג אותי'.

"סבתא שלי הביאה אותה, כיסתה אותה בשמיכה, הלכה והביאה לה אוכל ומים. היא הייתה די רעבה. וסבתא שלי ישבה איתה והחזיקה אותה עד שהגיעה המשטרה", אמרה. לפי דיווחים, הצעירה סיפרה לקירה היא חוששת שהאסלט יהרוג אותה אם יגלה שהיא בורחת. "היא אמרה לה, 'החברים שלי לא הצליחו, הוא הרג את החברים שלי'", אמרה נכדתה של ת'ארפ.

הצעירה נלקחה לבית חולים מקומי וסיפרה למשטרה כי נחטפה בקנזס סיטי בתחילת ספטמבר, ומאז הוחזקה כבת ערובה בחדר קטן שבנה במרתף שלו - שם היא הוחזקה באזיקים סביב פרקי ידיה וקרסוליה. עוד היא סיפרה כי האסלט אנס אותה בתכיפות בחדר הקטן והיכה אותה בשוט. ואכן, כוחות הביטחון אימתו כי על גבה של הצעירה נמצעו פגיעות שנראו שנגרמו משוט.

צוותים בזירה בה החזיק טימותי האסלט ג'וניור, בצעירה בת 22 במיזורי, ארה"ב. 15 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
צו חיפוש הופעל בביתו של החוטף האסלט. צוותים בזירה/תמונות גולשים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחיפוש בביתו של החוטף, מצאו כוחות הביטחון את חדר המרתף כפי שתואר על ידה. כמו כן נמצאו כמה כלי נשק בבית. עוד באותו היום עצרה המשטרה את האסלט, ובית המשפט האשים אותו באונס, חטיפה ותקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully