וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקדישה את חייה לילדים": מאירה טל היא האישה שנהרגה בשריפה בטבעון

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 14:23

טל חגגה רק לפני חודש את יום הולדתה ה-80, אך נהרגה משריפה שפרצה בביתה. בעלה איתמר בן ה-79 נאבק בלהבות וניסה להציל את אישתו, וכעת מאושפז במצב בינוני. בנה מספר עליה כי " עד יומה האחרון הייתה העוגן של הבית, העוגן של אבא. הם היו יחד במשך 62 שנים"

שריפה בבית בקריין טבעון/תיעוד מבצעי מד"א

מאירה טל בת ה-80, היא האישה שנהרגה אתמול (שבת) בשריפה בקרית טבעון. בעלה, איתמר טל בן ה-79, לשעבר מנהל מחלקת ילדים בבית חולים העמק בעפולה, ניצל אבל נפגע באירוע באורח בינוני, ומאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה. לבני הזוג שני בנים ובת ושישה נכדים. "אמא עם הלב הענק שלה הקדישה את חייה לילדים ולנכדים".

"זה בלתי נתפס", אמר לוואלה הבן ליאור טל, מנהל פרויקטים בחברה לגילוי אש, "לא העלנו על הדעת שיכולה לקרות טרגדיה כזו. הם גרו בבית הזה יותר מ-30 שנה. לפני חודש חגגנו לאמא יום הולדת 80, במקצועה היא מורה לחינוך מיוחד אבל תמיד ועד יומה האחרון היא בעיקר הייתה העוגן של הבית, העוגן של אבא. הם היו יחד במשך 62 שנים. הוא ניסה להציל אותה באותו הערב בכל כוחותיו, אבל האש והעשן היו חזקים ממנו".

השרפה החלה אתמול בסביבות השעה 19:00. במקביל, ליאור גלעדי, סטודנט בן 24 ואחיינה של אחת השכנות, הגיע אליה עם חברתו לארוחת שישי. "מהרחוב כבר הרגשנו ריח של עשן אבל לא היה ברור מאיפה, נכנסנו לדודה שלי שלא הריחה כלום כי היו שם באמצע בישולים", סיפר גלעדי, "גם שמענו פיצוצים, אבל בהתחלה כולנו היינו בטוחים שאלה הקולות הרגילים שמגיעים מהכפר הסמוך".

מאירה טל, נהרגה בשריפה בטבעון. 15 באוקטובר 2022. באדיבות המשפחה
מאירה טל, נהרגה בשריפה בטבעון. 15 באוקטובר 2022/באדיבות המשפחה

עוד המשיך גלעדי וסיפר כיצד יצאו החוצה בעקבות הרעשים, וראו עשן עולה מהבית הסמוך. "איך שירדנו איתמר כמו נפלט אלינו מהבית, נפל ממש אלינו לידיים, לקחנו אותו אחורה, הבאנו לו כסא, הוא היה מעורפל, אבל כל הזמן אמר 'תוציאו את מאירה, היא בסלון'. למרבה הצער זה היה פשוט בלתי אפשרי, ברגע שהוא פתח את הדלת ראינו את הבזק האש והיה ברור שאי אפשר להיכנס". גלעדי סיפר כי מיד התקשר למד"א וכבאות והצלה, שהגיעו במהרה לזירת האירוע.

"עצוב נורא. מאיר הייתה אישה מקסימה ושכנה נהדרת, אישה שמאד מחוברת למשפחתה", סיפרה לוואלה
שרית גלעדי, דודתו של ליאור גלעדי, והשכנה מהבית במעל משפחת טל זה 17 שנה. "זה היה אירוע טראומטי, בחיים לא אשכח את המראה. איתמר פתח את הדלת ובום ראינו הבהק אש גדולה, אני ושכן נוסף משכנו אותו החוצה והוא כל הזמן מלמל, תצילו אותה, תצילו אותה".

עוד בוואלה!

קשישה נהרגה בשריפה שפרצה בבית בקריית טבעון, בן 80 נפגע בינוני

לכתבה המלאה
אמבולנס בלילה, רמלה. 28 באוגוסט. מד"א
"הרחנו עשן מהרחוב, אבל לא היה ברור מאיפה", ליל השריפה/מד"א

האירוע נחקר על ידי צוות חקירה מיוחד שהקימו המשטרה והכבאות. מחקירה ראשונית עולה כי האש החלה בסלון הבית והתפשטה במהירות בבית שהיה עמוס בחפצים שאגרו בני הזוג לאורך השנים. קולות הפיצוצים ששמעו השכנים עשויים לרמז על כשל במכשיר חשמלי שגרם לשריפה. אין חשד לפלילים וחקירת המקרה נמשכת.

"ארוע קשה ומצער", אמרה לוואלה ח"כ שרון רופא אופיר (ישראל ביתנו) לשעבר סגנית ראש המועצה המקומית קריית טבעון, "טבעון הוא ישוב קהילתי שתושביו יודעים להתאחד ולתת כתף ברגעי כאב כמו גם ברגעי שמחה. אני מבקשת להשתתף בצער המשפחה ולציין לטובה את השכנים של בני הזוג שישבו לארוחת שישי הבחינו במתרחש ופעלו בקור רוח כמו גם התגובה המהירה של כוחות הכיבוי. ייתכן שלולא העירנות שלהם הארוע הטרגי היה מסתיים במחיר כבד אף יותר. יהי זכרה ברוך"

גופתה של מאירה טל נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. משפחתה מקווה לקיים הלוויה עוד טרם החג, אך טרם נקבע לה מועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully