וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לקנות פיצה ולא חזר: נער נפצע אנוש מירי בג'סר א-זרקא

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 23:52

בן ה-13 נפגע מירי של חמוש רעול פנים, שלדברי משפחתו, כלל לא כוון אליו בזמן שהלך ברחוב. צוות רפואה שהגיע לזירה, העניק לו טיפול, ואף נדרש לבצע ניתוח זעיר בשטח. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים הלל יפה שבחדרה

נער נפגע מירי בג'סר א-זרקא/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

נער בן 13 נפצע אנוש מירי בג'סר א-זרקא. צוות רפואה פינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה עם פציעה בחזה. מצבו לא יציב והוא הועבר לחדר ניתוח. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. לדברי בני משפחתו, הוא נפצע באמצע הרחוב כשהלך לקנות פיצה, מירי של חמוש רעול פנים שלא כוון אליו.

פרמדיקית מד"א תמרה יודלביץ שליט סיפרה: "הנער שכב ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת קשה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל נוזלים ותרופות לעצירת דימומים וביצענו ניתוח חירום זעיר בשטח, ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה ולא יציב".

נער נפגע מירי בג'סר א-זרקא. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
זירת אירוע הירי. הערב/מערכת וואלה, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מוקדם יותר השבוע נורה למוות ביישוב נער בן 17 בשם ג'לאל עמאש. צוותי רפואה הגיעו לזירה, העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים הלל יפה תוך פעולות החייאה. עם זאת, צוות המרכז הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. על פי עדויות מהזירה, רעול פנים נכנס לחנות ירקות בבעלות דודו של הצעיר, ירה בו מטווח אפס ונמלט בריצה.

"היה ילד טוב, חבריו כינו אותו ילד נשמה, היה מסור למשפחתו, תמיד עזר, התרחק מחברה רעה", סיפרה עליו אחת שהכירה אותו מבית הספר התיכון אותו סיים לאחרונה. "אנחנו לא יכולים להבין את האירוע הזה. אולי מדובר בטעות בזיהוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully