וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחרת סמים בת 77? עשרות ק"ג של חשיש אותרו אצל תושבת חיפה

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 19:28

אליס דיין, סבתא לנכדים, נעצרה בחשד להחזקת סמים וקשירת קשר לפשע. בפשיטה על ביתה אותר בין היתר גם אקדח. עורך דינה טען כי "ניצלו את טוב ליבה", אך השופט קיבל את עמדת המשטרה לפיה קיים חשד סביר שהקשישה ביצעה את העבירות המיוחסות לה. מעצרה הוארך בארבעה ימים

בווידאו: מעצר 17 חברים בארגוני הפשע של דומרני ולביא בחשד לסחר בסמים/צילום: דוברות המשטרה

עשרות ק"ג של חומר החשוד כחשיש נתפסו אתמול (רביעי) במחסן ביתה של אליס דיין, סבתא לנכדים תושבת חיפה בת 77. בחשד דומה נעצר עמה גם שמעון משה בן שמחון, תושב העיר בן 49 המתגורר בשכונה סמוכה במרחק כמה מאות מטרים מביתה של דיין.

בפשיטה על ביתה של בת ה-77, אלמנת צה"ל ואזרחית ותיקה בעיר - נתפס בין הקילוגרמים הרבים של הסמים גם אקדח. נוכח כלל הממצאים היא נעצרה, בין היתר בחשד לעבירות של החזקת סמים ונשק, וקשירת קשר לפשע. בן שמחון נעצר גם הוא, בחשד למעורבות בקשר עברייני ובסחר בסמים. הבוקר, בבית משפט השלום בחיפה, ביקשה המשטרה את הארכת מעצרם ב-7 ימים תוך שהודיעה כי לפרשיה הזו יש שותפים נוספים וכי צפויים מעצרים נוספים. על פי החשד שני העצורים הופעלו על ידי עבריינים ואלה טרם נעצרו.

עשרות ק״ג של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג חשיש ואקדח תופי נתפסו  בבית מגורים, חיפה, 12 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
עשרות ק"ג חשיש במחסן ביתה של בת ה-77/דוברות משטרת ישראל

"נקרע לי הלב", אמר עורך דינה של דיין, מיכאל כרמל, בדיון שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום בחיפה. "הגיל הוא אינו חסינות, אבל כאשר ברור לכולם שכנראה ניצלו את טוב לבה - אין סיבה להמשיך ולהחזיק אותה במעצר. אם המשטרה ביצעה חקירה סמויה - ברור לי שהם לא ראו את כף רגלה דורכת שם ולו לרגע. האישה הזו לא קשורה לדברים האלה".

על אף דבריו של עו"ד כרמל - ולאחר ששמע גם את נציג המשטרה רס"ב אדי קנטרוביץ', שופט בית המשפט ד"ר זאיד פלאח שוכנע כי קיים חשד סביר לכך שהקשישה ביצעה את העבירות המיוחסות לה. עוד שוכנע כי קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה עם שחרורה ממעצר, וכן איום על ביטחון הציבור. בשני דיונים נפרדים הוא האריך את מעצר כל אחד מהשניים ב-4 ימים נוספים, עד יום ראשון הבא, ערב שמחת תורה. החקירה נמשכת.

עורך דינה של דיין הגיש לבית המשפט המחוזי בחיפה ערעור על ההחלטה להאריך את מעצרה לבית המשפט המחוזי בחיפה. דיון בנושא צפוי להתקיים בהמשך היום אצל השופט התורן, אינאס סלאמה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully