וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא ביידן: לא ידעתי שהאנטר שיקר לגבי שימוש בסמים כשרכש אקדח

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 15:13

נשיא ארצות הברית התייחס בראיון לאפשרות שבנו, האנטר ביידן, ייתבע בגין פשעי מס והצהרה שקרית במהלך רכישת אקדח. "לא ידעתי שום דבר על כך", אמר הנשיא. סוכנים פדרליים סבורים כי יש להם מספיק ראיות כדי להאשים את ביידן הבן בפשעי מס והצהרה שקרית

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן התייחס הלילה (שלישי) לאפשרות שבנו, האנטר ביידן, ייתבע בגין פשעי מס והצהרה שקרית במהלך רכישת אקדח. "לא ידעתי שום דבר על כך", אמר הנשיא בראיון ל-CNN על הטענה שבנו שיקר לגבי שימוש בסמים בבקשה לרכישת אקדח.

סוכנים פדרליים סבורים כי יש להם מספיק ראיות כדי להאשים את ביידן הבן בפשעי מס והצהרה שקרית, דיווח בשבוע שעבר "וושינגטון פוסט". עם זאת, לא הוגשו כתבי אישום עדיין על ידי התובע הכללי במדינת דלאוור.

סגן הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות ג'ו ביידן ובנו האנטר בוושינגטון 30 בינואר 2010. רויטרס
הנשיא ביידן ובנו האנטר ב-2010/רויטרס
האנטר ביידן, ארצות הברית. טוויטר, צילום מסך
צילום מתום סרטון של האנטר ביידן ככל הנראה משתמש בסמים/צילום מסך, טוויטר

על פי החוק הפדרלי, אנשים חייבים להצהיר בעת רכישת אקדח, כי אינם משתמשים באופן לא חוקי בסמים או מכורים לסמים. האנטר ביידן אמר כי הוא נלחם בהתמכרות לסמים ב-2018, השנה שבה רכש אקדח, דיווח ה"פוסט".

הנשיא הדגיש בראיון כמה פעמים כיהוא גא בבנו על כך שהתגבר על ההתמכרות ובנה "חיים חדשים". "יש לי ביטחון מלא בבני", אמר ביידן. "אני אוהב אותו , וכעת הוא על המסלול הנכון כבר שנתיים. אני פשוט כל כך גא בו".

ב-2020, דיווחה רשת CNN כי חוקרים מתמקדים בפעילות עסקית של האנטר ביידן הקשורה לסין. לאחר שאביו סיים את כהונתו כסגן נשיא ב-2017, האנטר ביידן פעל להבטיח עסקה עם ענקית האנרגיה הסינית CEFC שתשקיע בפרויקטים אמריקנים. עוד דווח כי אחד הנושאים שבדקו החוקרים הינו מתנה שקיבל ביידן ב-2017 מיו"ר החברה לשעבר יה ג'יאנמינג. אדם המעורה בפרטי החקירה אמר ל-CNN כי האנטר ביידן קיבל מיושב ראש ומייסד החברה יהלום בגודל 2.8 קראט, לאחר פגישה עסקית שקיימו במיאמי.

בנו של ביידן לא זר למחלוקות. בזמן שאביו כיהן כסגן הנשיא, האנטר שוחרר מיחידת מילואים של חיל הים לאחר שבדיקת סמים שביצע מצאה קוקאין בדמו. בהמשך הודה כי הוא מנהל מאבק ארוך שנים עם התמכרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully