וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות השתתפו בהלוויית סמ"ר עידו ברוך: "לא האמנתי שככה ניפרד"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 18:32

לוחם סיירת גבעתי, שנהרג בפיגוע הירי בשבי שומרון, הובא למנוחות בבית העלמין בגדרה, בהשתתפות מאות בני משפחה וחברים. "כל מי שהכיר אותנו הבין שזה לנצח", ספדה לו בדמעות בת זוגו. אמו: "נמשיך לשמור על משפחה מאוחדת". כוחות הביטחון ממשיכים לנהל מצוד אחרי המחבל

אמו של החייל עידו ברוך ספדה לו: נמשיך להיות משפחה מיוחדת/צילום: ניב אהרונסון

מאות בני משפחה, מכרים וחברים ליחידה השתתפו היום (רביעי) בהלווייתו של סמ"ר עידו ברוך, לוחם סיירת גבעתי שנהרג אתמול בפיגוע בכניסה לשבי שומרון. הוא הובא למנוחות בבית העלמין בגדרה.

"עידו שלי, מאמי שלי, איך אקום כל בוקר למציאות שאתה לא לידי?", ספדה לו בדמעות בת זוגו, רוני קליביצקי. "היינו יחד שלוש שנים, לא נפרדים. כל מי שהכיר אותנו הבין שזה לנצח. גם אנחנו. אמר שאני אהבת חייו. לא האמנתי שככה ניפרד. הוא היה האדם הכי יפה שאני מכירה, מבפנים ובחוץ . אהבה שלי, תודה על תקופה מדהימה שהיית החצי שלי. תודה שלימדת אותי על אהבה אמיתית וטהורה. היית העוגן שלי שמאזן אותי. אני אוהבת אותך מאוד".

אמו עינב סיפרה כי הוא היה "ילד חכם ומצחיק, עוזר לסביבה. תמיד מרכז העניינים. דמות להערצה. היית אור ואהבה עבור החניכים בשנת שירות. רצית לצאת לקצונה. התלבטת. לא היית בשל, אבל בסוף היית בשל. שתינו בצמה את הסיפורים שלך שחזרת מהבסיס. גם אנחנו התחלנו להשתמש בשפה צבאית. בצוות 5 קראו לך ברוך. אמרת לי 'אימא, לחיילים שלי יהיה הכול'. היית מצטיין, הכי טוב שאפשר. כל מה שבא לקחת חלק. נגעת בכולם. נמשיך לשמור על משפחה מאוחדת אוהבים אותך ילד שלנו. גאים בך, תהיה גאה גם בנו".

הסרטון האחרון של עידו ברוך

בווידאו: עידו ברוך ז״ל מאחל חג שמח/באדיבות המשפחה
ההורים והאחיות בהלווית חייל צה"ל עידו ברוך, בית העלמין בגדרה, 12 באוקטובר 2022. אבשלום ששוני, מעריב
משפחתו של ברוך בהלוויה/מעריב, אבשלום ששוני
הלווית חייל צה"ל עידו ברוך, בית העלמין בגדרה, 12 באוקטובר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
"אדם בעל עומק וערכים". ארונו של ברוך בבית העלמין, היום/פלאש 90, אבשלום ששוני

ברוך נפגע מירי של מחבל שפתח באש אוטוטמטי מרכב חולף, ומצבו התדרדר עד שמת מפצעיו בבית החולים. כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחרי המחבל גם היום.

"דמותו תמיד תעמוד לנגד עינינו", ספד בהלוויה מפקד סיירת גבעתי, סגן-אלוף אריאל גונן. "עידו, עומדים כאן היום המוני חברים. חברים לנשק, חברים ומשפחה, המומים וכואבים. אדם בעל עומק וערכים. עשית את המשימות בצורה הגבוהה ביותר. אתמול בזמן שפעלת במקצועיות למימוש אחריות להגנת ישראלים נפלת חלל. משפחת ברוך היקרים, תהיו גאים בעידו, לנצח תהיו חלק ממשפחת גבעתי".

עידו ברוך ורוני קליביצקי. פייסבוק, צילום מסך
"היה חשוב לו להיות בשירות משמעותי". עידו ברוך ובת זוגו רוני קליביצקי/צילום מסך, פייסבוק

מתחקיר צה"ל עולה כי הירי סמוך לשבי שומרון בוצע מנשק אוטומטי מרכב חולף ומטווח קצר. כמו כן, עולה כי הכוח שאבטח אותו בזמן צעדה לרגל חג סוכות, לא השיב באש. כוחות הביטחון עדיין מנהלים מצוד אחרי המחבל, שנמלט במכונית מהזירה.

ארגון "גוב האריות" קיבל אחריות על הפיגוע, כפי שעשה בכמה מהפיגועים הפוקדים את אזור יהודה ושומרון בחודשים האחרונים. ביום שבת בערב נהרגה החיילת נעה לזר בת ה-18 בפיגוע ירי במחסום שועפאט הסמוך לירושלים. מאבטח נוסף נפצע באורח קשה, והמחבל טרם נתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully