וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין צועדת מבית לפיד לקריה בת"א: "לא להשאיר אותנו לבד"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 14:45

משפחתו של החייל שנפל ב"צוק איתן" תגיע מביתו של ראש הממשלה אל לשכתו של שר הביטחון, בדרישה להחזיר את השבויים מעזה. לטענת איילת גולדין, אחותו של הדר, מאבטחיו של לפיד מנעו ממנה להיפגש עמו. "מאוד התאכזבתי, מקווה שיצא לנו להיפגש בהמשך ולהסתכל אחד לשני בעיניים"

בווידאו: משפחת גולדין בצעדה מבית ראש הממשלה יאיר לפיד ועד למשרדו של שר הביטחון בני גנץ בקריה בתל אביב בקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שהושארו מאחור בעזה, 11 באוקטובר 2022/מטה המאבק להחזרת הבנים

משפחתו של חלל צה"ל הדר גולדין צועדת היום (שלישי) מביתו של ראש הממשלה יאיר לפיד בתל אביב ואל משרדו של שר הביטחון בני גנץ בקריה, בקריאה לשחרור השבויים ברצועת עזה. כמאה איש משתתפים בצעדה, בהם אורנה שמעוני, ממנהיגות תנועת "ארבע אימהות" שהובילה את המחאה נגד השהות בדרום לבנון.

איילת גולדין, אחותו הגדולה של הדר, אמרה כי "חמאס מחזיק אותנו. אנחנו מול לפיד, קוראים לו להיות אחר ושיחזיר את הבנים, למען החוסן הלאומי, למען המדינה ולמען החיילים שלנו ולמען החיילים שיתגייסו בעתיד. זו הפקרות חיילים. האמת סופה לצאת". לטענתה, היא ניסתה ללכת לבית של לפיד ונאמר לה על ידי היחידה לאבטחת אישים שמסיבות ביטחוניות הוא לא יכול להיפגש איתם. "מאוד התאכזבתי, מקווה שיצא לנו להיפגש בהמשך ולהסתכל אחד לשני בעיניים. מאחלת שלא יקרה להם בחיים", אמרה.

משפחת גולדין בצעדה מבית ראש הממשלה יאיר לפיד ועד למשרדו של שר הביטחון בני גנץ בקריה בתל אביב בקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שהושארו מאחור בעזה., 11 באוקטובר 2022. מטה המאבק להשבת הבנים, אתר רשמי
"מפקירים אותם מאחור שוב ושוב". הצעדה בתל אביב, היום/אתר רשמי, מטה המאבק להשבת הבנים

לקראת הצעדה פרסם צור גולדין, אחיו של הדר, סרטון שבו הוא קורא לציבור להצטרף להפגנה ולצעדה. "אני קורא לכולכם להצטרף אלינו ולא להשאיר אותנו לבד. בבחירות האלה הקולות שלהם, אלה ששבויים בעזה, זה הקולות שלנו. אנחנו חייבים - אחרי שמונה שנים שבאופן חסר תקדים משאירים אותם מאחור, מפקירים אותם מאחור שוב ושוב - לקרוא את הקריאה הזאת יחד עם כל אזרחי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully