וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד עלה לארץ כדי להתגייס וכעת הוא נאבק על חייו לאחר שנפצע בפיגוע: "אהוב על כולם"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:59

מצבו של דוד מורל, המאבטח שנפצע קשה בפיגוע במחסום שועפאט בשבת, מוסיף להיות קשה ולא יציב. הוא עדיין מורדם ומונשם בבית החולים. חברותיו מהצבא סיפרו עליו לוואלה: "עוזר לכולם ואוהב את כולם, מצחיק שאין דברים כאלה"

בווידאו: המצוד אחר המחבל משועפאט נמשך/דוברות המשטרה
דוד מורל. באדיבות המשפחה
נפצע קשה בשועפאט. דוד מורל/באדיבות המשפחה

מצבו של דוד מורל, המאבטח שנפצע קשה בפיגוע הירי במחסום שועפאט שבירושלים בשבת שעברה, מוסיף גם היום (שלישי) להיות קשה ולא יציב. הוא עדיין מורדם ומונשם בטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, והרופאים נאבקים על חייו.

מורל עלה לארץ מברזיל בשנת 2017 והתגייס לצה"ל בגיל 26 כחייל בודד. הוא שירת בגדוד רעם של חטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף ולאחר שירותו החל לשרת כמאבטח, תחילה בעיריית ירושלים ובהמשך במעברים.

"הוא היה ה-בנאדם של המחלקה, אהוב על כולם ועוזר לכולם. הוא היה גם אבא וגם אח", סיפרה לוואלה ליאור הושע, חברה ששירתה איתו. "הוא מצחיק שאין דברים כאלה ואוהב את ישראל. הוא קעקע על החזה מגן דוד ועל היד מפה של ארץ ישראל עם הדגל".

זירת הפיגוע בה נהרגה סמל נועה לזר ז"ל 
09 באוקטובר 2022. דובר צה"ל
זירת הפיגוע/דובר צה"ל

עדן נקר, חברה נוספת שלו מהצבא, סיפרה כי לפני כשבועיים פגשה אותו במחסום שאותו אבטח, אך הוא בקושי זיהה אותה כשצעקה לעברו. בהמשך, שלח לה הודעה והתנצל: "הייתי מרוכז בעבודה ולא שמתי לב".

בד בבד, נמשך כל העת המצוד אחר המחבל עודי כאמל תמימי, בן 22 ממחנה הפליטים שועפאט. הלילה, לפי דיווחים פלסטיניים, צה"ל מיפה את בית משפחתו לקראת הריסתו בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • שועפאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully