וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברגע האחרון": 3 דייגים ניצלו לאחר יממה במים שורצי כרישים

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:49

משמר החופים האמריקני בניו אורלינס הציל את הדייגים לאחר שספינת הדיג שלהם טבעה במפרץ מקסיקו. השלושה נותרו נטושים בלב ים ונאלצו להיאבק לבדם בכרישים

שלושה דייגים ניצלו ממים שורצי כרישים במפרץ מקסיקו. לאחר שספינת הדיג שלהם טבעה בשעה 10 בבוקר, שעון מקומי, בשבת, נותרו הגברים במים ללא אפשרות לשלוח אות מצוקה או לתקשר.

משמר החופים האמריקני בניו אורלינס דיווח כי שניים מהגברים נאבקו כדי להדוף את הכרישים בעזרת ידיהם בלבד, כשצוות הצלה במסוק הגיע לחלצם. הם הובהלו לבית חולים שם טופלו בגין נשיכות כריש, ומצבם יציב. לאחר 24 שעות במים, השלושה גם היו בסכנה של היפותרמיה.

בתמונות דרמטיות ממבצע החילוץ נראים הדייגים לבושים חגורות הצלה בלב ים. גבר אחד חולץ מהים באמצעות מסוק, והשניים הנוספים נמשו באמצעות סירת הצלה, דיווח משמר החופים. מבצע ההצלה התרחש כ-40 ק"מ מעיירת אמפייר, מדרום מזרח לניו אורלינס.

לדברי משמר החופים, משפחות הדייגים המודאגות דיווחו כי הם נעדרים בשבת בערב. בעקבות הדיווח, החל מבצע חיפוש ברדיוס של כ-3,000 קמ"ר - שטח גדול יותר ממדינת רוד איילנד. בפוסט בפייסבוק שהעלה משמר החופים נכתב כי הדייגים ניצלו "ברגע האחרון". עדיין לא ברור מה גרם לספינת הדייגים לטבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully