וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בצבא תאילנד ניהל רומן עם אשתו של ישראלי - וירה לעברו כשהתעמתו

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 15:29

על פי הדיווחים, הקצין בן ה-51 הגיע לבית הקפה של הישראלי בן ה-53, שדרש ממנו לעזוב את המקום. בתגובה, שלף הראשון את נשקו וביצע ירי לעברו הישראלי, שנשוי לאישה מקומית. הצבא שוקל צעדים משמעתיים נגד הקצין

בעל בית קפה ישראלי ואשתו התאילנדית. ללא, צילום מסך
בעל בית הקפה הישראלי ואשתו התאילנדית/צילום מסך, ללא

קצין בצבא תאילנד ירה לעבר בעל בית קפה ישראלי ואיים על חייו - כך דיווחה אתמול (שני) התקשורת במדינה. הרקע לתקרית, לפי הדיווחים, הוא קשר רומנטי בין הקצין בן ה-51 לאשתו התאילנדית של הישראלי בן ה-53.

הישראלי מתגורר שנים ארוכות בתאילנד, ופתח יחד עם אישתו, אזרחית תאילנד, בית קפה. אירוע הירי התרחש בחודש אוגוסט, כשהישראלי חשד שאשתו מנהלת רומן עם קצין בצבא תאילנד. כשראה הגבר את הקצין מגיע לבית הקפה, דרש ממנו לעזוב את המקום, והקצין בתגובה שלף את נשקו, ירה ארבעה כדורים לכיוון הקרקע, ועוד חמישה לעברו של בעל בית הקפה.

שני מימין - עורך הדין של הישראלי בפרשת הירי בתאילנד. 11 באוקטובר 2022. משרד עורכי הדין סיטרה, אתר רשמי
שני מימין - עורך הדין של הישראלי/אתר רשמי, משרד עורכי הדין סיטרה

לאחר מכן, לפי הדיווחים, שב הישראלי עם ילדיו לעיר פטאיה, וניסה להגיש תלונה במשטרה. אולם, לטענתו, המתורגמן התאילנדי שסייע לו בתחנת המשטרה, שכנע אותו לחתום על כתב ויתור בו הוא מצהיר כי לא יגיש תלונה נגד הקצין.

רק לאחר פרסום המקרה נלקח הקצין לתחנת המשטרה, שם הוצגו בפניו החשדות לאחזקת נשק וירי במקום ציבורי. כעת, שוחרר הקצין בתנאים מגבילים, תוך שחקירת המשטרה בנושא נמשכת. במקביל, הקים הצבא ועדה שתשקול צעדים משמעותיים נגד הקצין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully