וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים באיראן תועדו מכים באלות אישה בהריון

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 3:48

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות מראים השוטרים מקיפים את האישה ומכים אותה. האישה נראתה הופלת אל הרצפה, ונאחזת בבעלה, שהתחנן בפני כוחות הביטחון "בבקשה אל תכו אותה, היא בהריון". עד כה נהרגו במחאות באיראן יותר מ-185 בני אדם, בהם 19 ילדים

כוחות הביטחון באיראן הכו אישה בהריון - כך תועד בסרטון שפורסם אתמול (שני) ברשתות החברתיות. זאת, ברקע מחאות החיג'אב המשתוללות במדינה.

בסרטון נראים כוחות משטרה איראנים בעודם מקיפים את האישה, ואוחזים באלות. השוטרים מכים את האישה באלות, והיא מתמוטטת, ונאחזת בעלה. השוטרים ממשיכים להקיף את האישה, כשבעלה צועק לעברם "אל תכו את אישתי, היא בהריון", ולאחר כמה דקות עוזבים השוטרים את המקום.

לפני שלושה ימים פרצה קבוצת האקרים לשידורי הטלוויזיה הרשמית של איראן, בזמן שהמנהיג העליון עלי חמינאי נשא דבריםמשך כמה שניות, הופיע על המסך דיוקנו של חמינאי כשהוא עולה בלהבות ומסומן בכוונת רובה. מתחתיו נראו תמונות של הצעירה הכורדית מהסא אמיני, ושל צעירות אחרות שנהרגו במחאות החיג'אב שפרצו בעקבות מותה של אמיני במעצר משטרת המוסר.

"דמם של הצעירים שלנו על ידיך", נכתב על המסך בתיעוד שפרסמה קבוצת ההאקרים "הצדק של עלי", כשברקע התנגן המנון המהפכה "נשים, חיים, חירות". כעבור כמה שניות, חזר השידור לאולפן.

ההפגנות, שפרצו ב-17 בספטמבר במהלך הלווייתה של אמיני, הן הגדולות ביותר באיראן מאז מחאת הדלק של 2019. הן התפשטו מהחבל הכורדי לכל רחבי המדינה, כולל לבירה טהראן, אף שהן מוגבלות בשלב זה בעיקר למוסדות החינוך. לפי ארגוני זכויות אדם, יותר מ-185 בני אדם, בהם 19 ילדים, נהרגו בניסיונות של המשטר לדכא את ההפגנות, בנוסף למאות פצועים ולאלפי עצורים. לפי הרשויות, לפחות 20 מחברי כוחות הביטחון נהרגו אף הם בעימותים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully