וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נער נורה למוות בג'סר א-זרקא

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 23:56

רעול פנים נכנס לחנות ירקות בבעלות דודו של בן ה-17, ירה בו מטווח אפס ונמלט מהזירה. צוות רפואה פינה את הנפגע תוך פעולות החייאה לבית החולים הלל יפה שבחדרה. הצוות במרכז הרפואי נאלץ לקבוע לבסוף את מותו

ג׳לאל עמאש שנדקר למוות בג'סר א-זרקא. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה!
נורה למוות. ג'לאל עמאש/מערכת וואלה!, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

נער בן 17 בשם ג'לאל עמאש נורה הערב (שני) למוות בג'סר א-זרקא. צוותי רפואה הגיעו לזירה, העניקו לו טיפול ופינו אותו לבית החולים הלל יפה תוך פעולות החייאה. עם זאת, צוות המרכז הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. על פי עדויות מהזירה, רעול פנים נכנס לחנות ירקות בבעלות דודו של הצעיר, ירה בו מטווח אפס ונמלט בריצה.

"היה ילד טוב, חבריו כינו אותו ילד נשמה, היה מסור למשפחתו, תמיד עזר, התרחק מחברה רעה", סיפרה עליו אחת שהכירה אותו מבית הספר התיכון אותו סיים לאחרונה. "אנחנו לא יכולים להבין את האירוע הזה. אולי מדובר בטעות בזיהוי".

זירת הירי שבה נורה למוות ג'לאל עמאש. דוברות משטרת ישראל
זירת הירי. הערב/דוברות משטרת ישראל

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם בשנת 2022 קיפחו את חייהם 88 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 84 אזרחים וארבעה שאינם אזרחים. 74 מהנרצחים נורו למוות, ו-51 מהם היו מתחת לגיל 30.

אמש נורתה למוות אישה בשנות ה-40 לחייה, זיינב א-צאנע. היא נפצעה אנוש מירי שככל הנראה כוון לבנה שהיה יעד לניסיון חיסול בעקבות סכסוך חמולות. היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם הצוות הרפואי קבע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully