וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריות נורו לעבר רכב ובית בשכונת צהלה בתל אביב על רקע פלילי. אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 23:07

היריות נורו לעבר בית בשכונת היוקרה השייך לאדם המוכר מעסקי הנדל"ן, ששימש בעבר כעד מדינה. מהמשטרה נמסר כי נסיבות הירי נבדקות. בסוף השבוע אירעו כמה מקרי אלימות, ובהם ירי לעבר שני אחים מלוד, שאחד מהם נפצע קשה, והשני בינוני

יריות נורו הערב (שבת) לעבר רכב חונה ובית ברחוב אהוד בשכונת היוקרה צהלה בתל אביב. באירוע לא היו נבדקים. הרקע לירי פלילי. מהמשטרה נמסר כי נסיבות הירי נבדקות. על פי דיווח, היריות נורו לעבר ביתו של אדם המוכר מעסקי הנדל"ן, ששימש בעבר כעד מדינה.

זירת דקירה בנתניה, 6 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
עד כה לא בוצעו מעצרים בעקבות הירי בלוד. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

בסוף השבוע אירעו מספר מקרי אלימות. שני אחים בשנות ה-20 לחייהם נפצעו היום כתוצאה מירי ברחוב החשמונאים בלוד. אחד מהם פצוע באורח קשה והשני בינוני. השניים הגיעו באופן עצמאי למרכז הרפואי אסף הרופא. הם אינם מוכרים למשטרה, ועד כה לא בוצעו מעצרים בעקבות הירי.

גבר בשנות ה-50 לחייו נורה למוות ביום שישי בג'דיידה-מכר שבצפון, החשודים נמלטו מהזירה. הנרצח הוא מאמון רבאח, שבנו גם נורה למוות בינואר האחרון. על פי החשד, הירי באב הוא מעשה נקמה על רצח הצעיר בנהריה שלשום. רבאח פונה על ידי צוות רפואה של חיאן במצב אנוש למרכז הרפואי גליל שבנהריה, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.

בעקבות האירוע, קטטה פרצה בג'דיידה-מכר, שכללה זריקות אבנים והצתת בתים וכלי רכב. כוחות משטרה הגיעו למקום והרגיעו את המהומות. במקביל, עשרות שוטרים ואנשי יס"מ הגיעו לבית החולים, בעקבות חשש שמהומות יפרצו גם שם. על פי נתוני עמותת "יוזמות אברהם", 85 ערבים קיפחו את חייהם עד כה במהלך שנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, 72 מהם נורו למוות ו-49 היו מתחת לגיל 30.

גבר בן 27 מהישוב בענה בגליל המערבי נפצע הערב באורח קשה מדקירה בפלג גופו העליון. הפצוע פונה למרכז הרפואי גליל שם הוא מקבל טיפול בחדר ההלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully