וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטה מהכביש ונסע ליער מבודד": בן 61 מואשם בביצוע מעשה סדום בטרמפיסטית טרנסג'נדרית

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 14:38

אודי אדר, תושב כרמיאל ואב לתאומים, נאשם בתקיפת הקורבן שעלתה לרכבו בצומת בצפון. מכתב האישום עולה כי במהלך הנסיעה סטה אדר בפתאומיות מהכביש לדרך עפר. הצעירה נבהלה, גילתה לו כי היא טרנסג'נדרית, והתחננה שייקח אותה לביתה - אך הוא לא נעתר לבקשתה

בווידאו: מעצר אשר פרידמן בחשד לניסיון ביצוע מעשה סדום בקטין/צילום: "נתפסו על חם"

בבית המשפט המחוזי בחיפה הגישה (חמישי) פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד אודי אדר, תושב כרמיאל בן 61 ואב לתאומים קטנים, בגין מעשה סדום בטרמפיסטית טרנסג'נדרית בת 20.

"אודי אדר", שפעם שמו היה יובל אבדר, הוא עבריין רב מעללים עם עשרות הרשעות בתיקים פליליים שונים בעברו ולפחות תשעה מאסרים הן בעבירות רכוש והן בעבירות אלימות. "הובא בפנינו אדם שהורשע בעבירות מין בעבר, אף בנסיבות דומות", ציין היום השופט ניצן סילמן שהתבקש על ידי פרקליטות מחוז חיפה להאריך את מעצרו של אדר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הוא דחה את בקשת הסנגוריה הציבורית שעתרה לאסור את פרסום שמו, "לא זו בלבד שאותו 'כתם' של עבריינות מין כבר ממילא קיים, אלא שגם האינטרס הציבורי בנוגע לפרסום מוצדק שבעתיים, עת מדובר במי שנשפט, הורשע ואמור להתחיל בריצוי מאסרו בעוד שבועיים".

יער שוויץ. אבנר רינות, החברה להגנת הטבע
"סטה מהכביש ליער מבודד", יער אילוסטרציה/החברה להגנת הטבע, אבנר רינות

לפי כתב האישום שהגישה התובעת, עו"ד מונא מנסור, עמדה הצעירה בתחנת אוטובוס בצומת בצפון והתקשרה לאימה על מנת שתגיע ותאסוף אותה לביתה - אולם לא היה מענה אז היא פנתה בבקשה לעצור טרמפ. אותה עת הגיע אדר ברכבו למקום ומשהבחין בצעירה עצר לידה. היא עלתה לרכב והתיישבה במושב הנוסע שלידו והוא החל לנסוע מהמקום.

על פי עובדות כתב האישום, במהלך הנסיעה התפתחה שיחה בין השניים ובשלב מסוים, לתמיהתה המפורשת, הוא עצר את הרכב בשולי הכביש והמשיך לשאול אותה שאלות על רצונותיה. בכל פעם שענתה תשובה שלא הניחה את דעתו הוא הנחית מכת אגרוף חזקה על לוח השעונים של הרכב במטרה להפחיד אותה ולהטיל עליה מורא.

מכתב האישום עולה שבהמשך, סטה אדר בפתאומיות מהכביש לדרך עפר המובילה ליער. אז היא כבר נבהלה, אמרה לו כי היא טרנסג'נדרית, וביקשה ממנו כמה פעמים שייקח אותה לביתה. עם זאת, הנאשם לא חמל עליה, לא נעתר לבקשותיה ובתגובה להן רק המשיך והנחית מכות אגרוף חזקות על לוח השעונים ועל הגה הרכב. עוד עולה שתוך כדי הנסיעה ביער, כשמספר פעמים אמה התקשרה לטלפון הנייד שלה, אדר הורה לה לא לענות לשיחות "כי היא עמו עכשיו". הוא המשיך בנסיעה ביער עד שהגיע לאזור מבודד, מוקף עצים ומרוחק מהכביש הראשי, שם עצר את הרכב והורה לצעירה לרדת ממנו ולהתיישב במושב האחורי. לפי האישום היא צייתה בפחד, הוא התיישב לידה ובצע בה מעשים מגונים ומעשה סדום. היא בכתה וביקשה ממנו שיחדל ממעשיו, אך הוא לא שמע לבכייה ולא חדל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הוריד אותה בשביל - ונסע מהמקום"

עוד עולה מהאישום כי לאחר מכן אדר התלבש והורה לה לעלות לרכב למושב שליד הנהג. הקורבן עשתה זאת תוך שביקשה שישאיר אותה ביער ושהיא תלך מהמקום בעצמה, אך הוא סירב, הורה לה לעלות לרכב ובחששה היא צייתה גם לכך. הוא דרש ממנה להבטיח לו שלא תספר לאף אחד על מה שקרה. לאחר שהרכב התקרב לכיוון הכביש הראשי, התקשרה אמה שוב ובשלב זה ענתה לה הצעירה וביקשה שתמתין לה בצומת.

לאחר שהגיעו ברכבו לכביש הראשי, ובעודו בדרך העפר, הבחינה הצעירה ברכב של אמה בתחנת האוטובוס ואודי אדר נענה להפצרותיה. הוא עצר את רכבו בשביל העפר, שיחרר אותה לרדת ונסע מהמקום. היא עלתה לרכב אמה ומיד פרצה בבכי וסיפרה לאמה מה שקרה.

האם התלוננה במשטרה והחקירה הוטלה על ‏רב-פקד מורתג'י מרעי קצין חקירות ומודיעין בתחנת גליל מערבי. שלושה חוקרים עבדו על התיק כשלושה שבועות. "התחלנו עם מספר הרכב, והתקדמנו משם", סיפר רפ"ק מרעי לוואלה!. בהמשך, הצליחה המשטרה לקשור את אודי אדר לד.נ.א. שנמצא בתחתוניה של הצעירה, היא מסרה עדות מלאה, זיהתה את אדר באלבום משטרתי, ואחר כך גם התעמתה עמו. "זו הייתה חקירה מורכבת ורגישה מאד לכל אורכה, ובהחלט גם כי הקורבן טרנסג'נדרית. מבחינה זו מדובר גם בחקירה חשובה מאד, כיוון שמדובר בקבוצה מוחלשת שנגדה תוקף סבור אולי שלא תתלונן במשטרה או שתישבר ותתחרט במהלך החקירה. לא ויתרנו", הוסיף.

הם עצרו את אודי אדר בסמוך לתחנת סמים בכפר יאסיף והודיעו לו שהוא חשוד בעבירת מעשה סדום. "החשוד בתיק הזה מנוסה מאד בחקירות והכחיש לאורך כל הדרך את המיוחס לו, גם כשאט-אט פרשנו בפניו את התמונה כפי שאנחנו פענחנו אותה והטחנו בו את הראיות החד-משמעיות שהוא מי שביצע את המעשה האיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully