וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 18 נדקר למוות בקריית שמונה

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 15:43

הקורבן, יואל להנגהל, נדקר במהלך קטטה שהתפתחה במסיבת יום הולדת סמוך לכיכר ההסתדרות בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים זיו בצפת - שם בהמשך נקבע מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ועצרה חשוד, בן 15 תושב חצור הגלילית

תיעוד דקירת בן 18 בקריית שמונה, 7 בספטמבר 2022/מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

נער בן 18 נדקר למוות הלילה (שישי) במהלך קטטה סמוך לכיכר ההסתדרות בקריית שמונה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לנער, יואל להנגהל, טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים זיו בצפת - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ועצרה חשוד, בן 15 תושב חצור הגלילית.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך לשעה 1:07 במוקד מד"א. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו לזירה העניקו לנער טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כשהוא במצב קשה ולא יציב, מורדם ומונשם. מחקירת המשטרה הראשונית עלה כי הקורבן השתתף במסיבת יום הולדת במקום - ונדקר במהלך קטטה שהתפתחה במקום בין המשתתפים.

יואל להנגהל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
יואל להנגהל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הנער החשוד בעל רקע סוציואקונומי קשה. לדברי עורך דינו, ירון שומרון שמייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, אין לו עבר פלילי. "הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים ומכחיש את החשדות. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם", מסר.


שלמה, נציג קהילת בני המנשה, שהכיר את יואל וליווה אותו מאז עלה ארצה סיפר כי הוא למד בישיבה חרדית והצטיין בלימודים. "הוא התאקלם בצורה נהדרת, היה אהוב מאוד בקרב חבריו, האח הבכור במשפחה עם שלושה אחים ושלוש אחיות", אמר. "מעולם לא הסתבך ולא רב עם איש, בסך הכל יצא למסיבה עם חבר ופשוט נפגע בצורה לא יאמנת. בשורה קשה עבור כולנו".

עוד בוואלה!

האלימות בחברה הערבית: צעיר כבן 20 נרצח בלוד

לכתבה המלאה

אתמול צעיר כבן 20 נורה למוות בלוד. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לצעיר, עלאא א-צח תושב העיר, טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהוא במצב אנוש - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ופתחה בחקירה. הרקע לתקרית ככל הנראה פלילי.

בשבוע שעבר אישה כבת 30 אותרה ללא רוח חיים לאחר שפרצה שריפה בביתה ברחוב גיבורי ישראל ברחובות. בעלה, כבן 40, פונה מהמקום במצב קשה, ונחקר בחשד לרצח, לאחר שעל גופה של האישה נמצאו סימני אלימות. בתם בת הארבע פונתה גם היא מהמקום כשהיא במצב בינוני וכן אביו של החשוד, בן כ-63, כשהוא במצב קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully