וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות בחברה הערבית: צעיר כבן 20 נרצח בלוד

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 10:20

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהוא במצב אנוש - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ופתחה בחקירה. הרקע לתקרית ככל הנראה פלילי

חשד לרצח בנתניה, 27 בספטמבר 2022/תיעוד מבצעי מד"א
עלאא א-צח
הנרצח ה-83 בחברה הערבית. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
עלאא א-צח/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר כבן 20 נורה למוות אתמול (חמישי) בלוד. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לצעיר, עלאא א-צח תושב העיר, טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שמיר אסף הרופא כשהוא במצב אנוש - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה אף היא לזירה ופתחה בחקירה. הרקע לתקרית ככל הנראה פלילי.

בשבוע שעבר אישה כבת 30 אותרה ללא רוח חיים לאחר שפרצה שריפה בביתה ברחוב גיבורי ישראל ברחובות. בעלה, כבן 40, פונה מהמקום במצב קשה, ונחקר בחשד לרצח, לאחר שעל גופה של האישה נמצאו סימני אלימות. בתם בת הארבע פונתה גם היא מהמקום כשהיא במצב בינוני וכן אביו של החשוד, בן כ-63, כשהוא במצב קל.

האירוע החל עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי והצלה בדבר שריפה בעיר, ובתום הכיבוי אותרה האישה כשהיא ללא רוח חיים. לא קדמו לכך דיווחים למשטרה או אירועי אלימות אחרים שדווחו. החשוד ובתו בת ה-4 פונו מהזירה לבית החולים קפלן ברחובות, ואביו של החשוד הועבר לטיפול בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שנפגעו משאיפת עשן. החשוד עצור כעת, אך מטופל עדיין בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully