וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק האצטרובלים ה"אפויים" שייתנו לבית שלכם ריח של סתיו

13.10.2022 / 0:02

בחורה העלתה לרשת סרטון שבו היא חשפה כיצד בעזרת כמה אצטרובלים אפשר להקנות לבית שלכם אווירה סתווית וגם לבשם אותו לבריח שיתאים לעונה הקרירה

איך יוצרים ריח של סתיו בבית?/jillcomesclean

הקיץ הסתיים, הסתיו כבר כאן והרבה אנשים מנסים ליצור בבית הפרטי שלהם אווירה מתאימה לעונה. בין אם זה אומר ליצור פינת התכרבלות ובין אם זה אומר להכין סיר גדול של מרק. אלא שאישה אחת שיתפה טריק שיסייע לכם/לכן ליצור אווירה סתווית מושלמת בבית וכל מה שאתם צריכים בשביל זה הוא כמה אצטרובלים מהעץ.

ג'יל העלתה סרטון שבו היא מראה כיצד היא אספה כמה אצטרובלים, שמה אותם בתבנית אפייה ואפתה אותם למשך שעה בחום של 175 מעלות. בזמן ה"אפייה" של האצטרובלים, היא ערבבה ביחד חצי כוס של מים מזוקקים ביחד עם 45 טיפות של שמן קינמון. אחרי שזה מוכן, ג'יל המליצה להכניס את האצטרובלים לשק או תיק קטן ואז לכסות אותם בתערובת של המים ושמן הקינמון.

ככה היא עושה את זה

כדי להשיג אפקט מושלם, רצוי להשאיר את השקיק הזה כל הלילה כדי לאפשר לאצטרובלים לספוג את התמיסה. לאחר מכן להוסיף עוד מעט מהתמיסה מלמעלה ואז היא הסבירה: "ביום שלאחר מכן, פשוט תאחסנו את האצטרובלים בכלי קיבול מעוצב. זה לא יכול להיות קל יותר".

מעבר לריח הטוב שהם עושים, האצטרובלים מהווים קישוט יפהפה לבית ואפשר להכניס אותם לקערה גדולה יותר ולשים אותם במרכז הסלון או בכניסה לבית לאווירה סתווית מושלמת.

  • עוד באותו נושא:
  • סתיו
  • ריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully