וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב רשת ממזרח ירושלים נפגש עם בכיר חמאס בטורקיה - ונעצר

עודכן לאחרונה: 4.10.2022 / 11:48

סאלח זגאר נעצר בחשד למגע עם סוכן זר. על פי החשד, בזמן שביקר לאחרונה בלבנון שהה במחנה פליטים פלסטיני במדינה - והתרים סכום בסך כ-350 אלף דולר עבור עמותה המזוהה עם חמאס. הוא סיפר לחוקריו: "נפגשתי עם מספר 2 בארגון בטורקיה בגלל בחורה"

חמושים מאבטחים את הלוויית הצעיר שנהרג בידי מח"ט בנימין במחסום קלנדיה, 3 ביולי 2015. AP
חמושים פלסטינים/AP

סאלח זגאר, תושב מזרח ירושלים וכוכב רשת עם יותר ממיליון עוקבים, נעצר היום (שלישי) בחשד למגע עם סוכן זר. על פי החשד, זגאר, בן 25, ביקר לאחרונה בלבנון שם שהה במחנה פליטים פלסטיני והתרים סכום בסך כ-350 אלף דולר עבור עמותת אל-חיר המזוהה עם חמאס. זגאר חשוד גם בקשירת קשר לביצוע פשע, ומעצרו הוארך עד יום חמישי.

בחקירתו הפתיע את חוקריו והודה כי נפגש עם בכיר חמאס סאלח אל-עארורי, מספר שתיים בארגון, ששוהה בטורקיה. לטענתו, הפגישה עם עארורי התקיימה לאחר שביקש להתחתן עם ביתו של אחד ממגורשי עסקת שליט, שהתגורר במשולש והוגלה לעזה. סנגורו אמר כי "אני חושב שהוא נכנס למיטה חולה שהתאהב בבחורה כזו או רצה להכיר אותה".

סאלח אל-עארורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, 2017. AP
סאלח אל-עארורי/AP

נציג המשטרה בדיון בבית המשפט בעניין הארכת מעצרו של זגאר אמר כי מדובר ב"סיפור מופרך". לדבריו, "נשמע לא סביר שכאשר הוא רוצה להתחתן עם בת של מישהו בעזה, הוא הולך לפגוש את מספר את בכיר חמאס בטורקיה על מנת שיתחקר וידע מי הוא. למעלה מן השכל הישר".

עוד אמר נציג המשטרה, "הוא אושיית רשת שאומר שהמסרים שהוא מעביר ברשת הוא נגד הנורמליזציה עם מדינת ישראל והפלסטינים. אני אומר שיש פה ההיפך מנורמליזציה, זה מלחמה. הוא פרסם ראיון עם אישה מבוגרת פלסטינית שאומר שהיהודים החרדים מרעילים את בארות המים של הפלסטינאים ואנו יודעים לאן זה יכול להתגלגל, כלל ההסתה והמצב הביטחוני בעונה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully