וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר קונגרס קרא בפומבי למנהיגים הפוליטיים בישראל: אל תשתפו פעולה עם בן גביר

עודכן לאחרונה: 4.10.2022 / 13:28

אחרי הפרסום בוואלה! על האזהרה של הבכיר בסנאט לנתניהו, הדמוקרט בראד שרמן ביקש "להחרים קיצונים" כמו יו"ר עוצמה יהודית והזהיר מנזק ליחסים בין ישראל לארה"ב: "חותר תחת מערכת היחסים". שרמן הוא יהודי ונחשב לתומך ישראל גדול, והוא הראשון שמתייחס בפומבי לנושא הזה

בווידאו: ח"כ איתמר בן גביר בריאיון באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

חבר הקונגרס הדמוקרטי בראד שרמן קרא הלילה (שלישי) בפומבי לכל המנהיגים הפוליטיים בישראל שלא לשתף פעולה עם גורמי ימין קיצוני כמו ח"כ איתמר בן גביר בממשלה עתידית - והזהיר מנזק ליחסים בין ישראל לארצות הברית. שרמן אמר את הדברים בהמשך לפרסום בוואלה! על האזהרה של יו"ר ועדת החוץ של הסנאט רוברט מננדז לראש האופוזיציה בנימין נתניהו בנושא הזה.

למה זה חשוב

  • כמה סנאטורים דמוקרטים ורפובליקנים העבירו בשבועות האחרונים מסרים שקטים לישראל בנושא הזה, אבל שרמן הוא חבר הקונגרס הראשון שקורא בפומבי לא לשתף פעולה עם בן גביר.

מה הם אומרים

  • "בשעה שישראל מתקרבת לבחירות בנובמבר, אני קורא למנהיגים מכל קצות המפה הפוליטית להחרים קיצונים כמו איתמר בן גביר, שדעותיו המקוממות מנוגדות לעקרונות היסוד של ישראל כמדינה דמוקרטית ויהודית", כתב שרמן בטוויטר.
  • שרמן הוסיף: "הקיצונים הללו חותרים תחת האינטרסים הישראלים ותחת מערכת היחסים בין ישראל לבין ארצות הברית, שאני וחבריי עבדנו קשה כדי לחזק".

עוד בוואלה!

יו"ר ועדת החוץ של הסנאט לנתניהו: שילוב בן גביר בממשלה יפגע ביחסים עם ארה"ב

לכתבה המלאה
איתמר בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90
"פוגע באינטרסים הישראלים". בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

בין השורות

  • שרמן מכהן כחבר בית הנבחרים האמריקנים מטעם המפלגה הדמוקרטית מאז 1997. הוא יהודי ונחשב לתומך ישראל גדול. במהלך השנים הוא קידם יוזמות להעברת שגרירות ארצות הברית לירושלים, להגדלת הסיוע האמריקני לישראל עבור פיתוח מערכות הגנה מטילים, למתן פטור מוויזה לישראלים לארצות הברית ועוד.

הצד השני

אתמול, במהלך מסיבת עיתונאים, נשאל נתניהו על הפרסום בוואלה! בדבר האזהרה שקיבל מיו"ר ועדת החוץ של הסנאט האמריקני בנוגע לבן גביר והשיב: "הייתי מצפה שיזהירו אותנו מממשלה שתלויה באחים המוסלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully