וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות משטרתית: זוג חרדים הותקף במכתזית - ללא כל סיבה

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 18:03

התקרית אירעה ביום חמישי האחרון בעת הפגנה של חרדים קיצונים בירושלים, אולם בני הזוג לא היו קשורים לאירוע. המכתזית של המשטרה תועדה מתיזה זרנוק על זוג החרדים המבוגרים, וכתוצאה מההדף והנפילה, האישה נחבלה. בן זוגה: "רצינו להתחבא, ואז ספגנו את המים"

שישמוש במכתזית משטרתית נגד זוג חרדים בירושלים/בר שם אור, הצינור

מכתזית של המשטרה תועדה מתיזה זרנוק על זוג חרדים מבוגרים בירושלים - ללא כל סיבה. התקרית אירעה ביום חמישי האחרון בעת הפגנה של חרדים קיצונים בירושלים, אולם בני הזוג לא היו קשורים לאירוע.

כתוצאה מההדף והנפילה, האישה נחבלה. "הכביש היה סגור, האוטובוסים לא הצליחו להיכנס לעיר", סיפר בעלה סיפר מיד לאחר התקרית. "ירדנו בצומת והתחלנו ללכת. ראינו את המכתזית ורצינו להתחבא, ואז ספגנו את המים".

את התיעוד פרסם לראשונה בר שם אור מתוכנית "הצינור"

ממשטרת ישראל נמסר: "ביום חמישי האחרון פעלה המשטרה לפיזור הפרות סדר וחסימות של צירים ראשיים בירושלים והכניסה לעיר, על ידי מפרי סדר שהסבו נזק לרבים מהתושבים והמבקרים בעיר.
מבירור ראשוני עולה כי מכלית ההתזה פעלה במקום בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על תקיפת חיילים בתחנת הדלק הסמוכה למוקד ההפגנה ע"י חלק מהמפגינים. לצד זאת, מהתיעוד עולה כי הפעלת מכלית ההתזה במקרה מחייבת בירור מעמיק. המקרה יבדק ויטופל בהתאם, ובמקביל יחודדו הנהלים בכל הנוגע להפעלת המכת"ז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully