וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים יידו אבנים לעבר אוטובוס ישראלי בשומרון | תיעוד

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 19:59

אוטובוס שהסיע ילדים נפגע מאבנים סמוך לכפר הפלסטיני עזון. שוטר שחלף במקום יצא ממכוניתו עם נשק והבריח את הילדים שזרקו את האבנים. בסרטון מהאירוע ניתן לראות את הפלסטינים, כשחלקם רעולי פנים, משליכים את האבנים. במקביל, נהג אחר נפצע קל מיידוי אבנים בשומרון

ילדים פלסטינים יידו אבנים אוטובוס ישראלי שהסיע ילדים ליד הכפר הפלסטיני עזון שבשומרון, לא היו נפגעים באירוע. שוטר שחלף במקום יצא מרכבו עם נשק והבריח את הילדים שהשליכו את האבנים. בתיעוד מהאירוע ניתן לראות את הפלסטינים, כשחלקם רעולי פנים, משליכים אבנים לעבר האוטובוס ואת השמשה נסדקת.

במקביל, נהג ישראלי נפצע קל מיידוי אבנים בשומרון. צוות רפואה הגיע למקום והעניק לו טיפול. בנוסף, בשעות האחרונות עולים דיווחים על השלכת אבנים וצמיגים בוערים לעבר כלי רכב ישראליים בכביש 55 סמוך לאלפי מנשה.

נהג ישראלי נפצע בראשו באורח קל מיידוי אבנים על ידי פלסטינים בציר גלעד. ללא, אתר רשמי
הנהג שנפצע קל מזריקת האבנים. היום/אתר רשמי, ללא

בתוך כך, בצל המתיחות הנמשכת ביהודה ושומרון, גורמי ביטחון הזהירו כי חוליות של מחבלים באזור מנסות לבצע "פיגועי משיכה" - לגרום לכך שכוח צה"ל ירדוף אחריהם, עד לנקודה שבה אורבים להם מחבלים נוספים. על כן, התבקשו גורמי המודיעין, הלוחמים בשטח והתצפיתניות לגלות עירנות ודריכות מול תרחישים מסוג זה. מקרה דומה אירע בשבוע שעבר כשחמושים ירו לעבר היישוב הר ברכה, כדי שכוחות הביטחון יחפשו אחריהם, וכך פעילי הטרור יוכלו לארוב ולפגוע בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully