וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדק החשד כי הפסיכותרפיסט יובל נס לוי התאבד, ולא נרצח בידי זוגתו

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 15:21

נס לוי אותר אמש בדירתו בנתניה כשהוא ללא רוח חיים, ובת זוגו ששהתה במקום אותו זמן נעצרה בחשד לרצח. מעצרה הוארך ביממה ללא נוכחותה בדיון בבית המשפט, בשל מצבה הנפשי. "כל האפשרויות על השולחן עד שניתוח הגופה ייתן אינדיקציה נוספת"

חשד לרצח בנתניה, 27 בספטמבר 2022/תיעוד מבצעי מד"א

יובל נס לוי הוא הגבר שנמצא אמש (שלישי) ללא רוח חיים בדירתו בנתניה, ובת זוגו נעצרה בחשד לרצח שלו. גורם בכיר המצוי בחקירה אמר לוואלה, כי "כל האפשרויות על השולחן עד שהניתוח במכון ייתן לנו אינדיקציה נוספת". בתוך כך, הוארך ביממה מעצרה של בת הזוג בת ה-34, שלא נכחה בדיון בבית המשפט בשל מצבה הנפשי.

נס לוי, פסיכותרפיסט בן 57, נמצא ללא רוח חיים בדירתו לאחר שהמשטרה הוזעקה לדירתו ברחוב קרליבך בנתניה. גופתו נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לקביעת נסיבות המוות.

בת זוגו של נס לוי נעצרה בדירה, שם שהתה באותו זמן. היחידה החוקרת והסנגוריה הציבורית שמייצגת אותה הסכימה שלא לקיים את הדיון בהארכת מעצרה בנוכחותה, בשל מצבה הנפשי. במהלך 24 השעות הקרובות תיבחן כשירותה להישפט באופן ראשוני.

יובל נס לוי. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
יובל נס לוי/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

עו"ד גיא עין צבי, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשודה ברצח מסר כי "האישה מוכרת למערכת בריאות הנפש ונמצאת במצב נפשי קשה. מסיבה זאת הדיון התקיים בהיעדרה. מדובר בשלבים ראשונים של החקירה, וטרם ברורה סיבת המוות. נוכח זאת ונוכח מצבה הרפואי הוסכם מעצר של יום אחד". על פרטיה ושמה של האישה הוטל איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully