וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות צוותי כיבוי נאבקו באש: שתי שריפות ענק פרצו בקריית שמונה וליד ירושלים

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 23:04

35 צוותים ושמונה מטוסי כיבוי פועלים ביער בצפון כדי להשיג שליטה על הדליקה. מטיילים ששהו ביער ליד צוק מנרה פונו מהמקום. במקביל, אש פרצה בין לטרון לשעבר הגיא, 29 צוותי ושמונה כלי טיס השיגו שליטה על השריפה. "אין סכנה ליישובים, אך אין שליטה באש"

בווידאו: שריפות ליד ירושלים וקריית שמונה/כב"ה

שריפה פרצה היום (רביעי) ביער סמוך לקריית שמונה. 35 צוותים ושמונה מטוסי כיבוי פעלו כדי להשיג שליטה על השריפה, ולאחר שעות הושגה שליטה מלאה על האש. מטיילים ששהו ביער ליד צוק מנרה הסמוך לקריית שמונה פונו מהמקום. מתנדבים נוספים של קק"ל, רשות הטבע והגנים והמועצה האזורית גליל עליון מסייעים במאמצים של כיבוי הדליקה. מדובר על שריפה נרחבת מאוד שנעה במספר חזיתות.

שריפת קוצים סמוך ליישוב מסילת ציון 28 בספטמבר 2022. דוברות כב"ה ירושלים, אתר רשמי
שריפת הקוצים ליד ירושלים. היום/אתר רשמי, דוברות כב"ה ירושלים
מטיילים ביער ליד צוק מנרה הסמוך לקריית שמונה פונו לאחר שפרצה שריפה באזור. 28 בספטמבר 2022. דוברות כב"ה
השריפה בגליל. היום/דוברות כב"ה

במקביל, פרצה שריפת קוצים גדולה סמוך לירושלים בין לטרון לשעבר הגיא. 29 צוותים ושמונה כלי טיס של כוחות הכיבוי הוזנקו למקום, והשיגו שליטה על האש. מפקד מחוז ירושלים, שמוליק פרידמן תיאר את תמונת המצב. "לוחמי האש של מחוז ירושלים בסיוע חוצה מחוזות מכלל הארץ פועלים בשעות האחרונות בשריפת יער שפרצה סמוך למושב מסילת ציון. לוחמי האש ביצעו איגוף של השריפה מכל הכיוונים על מנת לתחם אותה".

אתמול פרצה שריפה נרחבת בין חוף חוקוק לחוף גינוסר בכנרת. לוחמי האש מחמישה צוותי כיבוי בסיוע ארבעה מטוסים פעלו בכמה גזרות והגנו על בית האבות בחוקוק. עקב העשן הרב פונו מטיילים מהחורשה ומהחוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully