וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד חדש לשנה החדשה: התינוקות שנולדו בערב ראש השנה

עודכן לאחרונה: 26.9.2022 / 14:42

הודיה בדיוק סיימה את ההכנות לארוחת החג, כשלפתע שמה לב שירדו לה המים. יעל ילדה את בנה השלישי במהלך הלילה. עינב הייתה בשבוע 38, אבל הרגישה שהתינוקת הולכת לבוא בקרוב, ורחלי זכתה בבת ראשונה. אלו התינוקות הראשונים של השנה

הודיה שמש ותינוקה השישי, נולד בראש השנה. 26 בספטמבר 2022. המרכז הרפואי הלל יפה, אתר רשמי
הודיה שמש ובנה, שנולד בראש השנה/אתר רשמי, המרכז הרפואי הלל יפה

בזמן שכל המשפחה אכלה ארוחת חג, הודיה שמש מזכרון יעקב הגיעה אתמול (ראשון) בית החולים הלל יפה שבחדרה כדי לקבל את המתנה שלה לשנה העברית החדשה - בן, שישי במספר, במשקל 3.536 ק"ג. "הלידה הייתה חלום", היא מסכמת את חווית ראש השנה שלה.

"בערך בשעה 14:30 בדיוק סיימתי להכין את הבית לחג, שהשנה אנחנו אירחנו", מספרת הודיה שמש בת ה- 37 מזכרון יעקב. "כבר כמה ימים שאני עם צירים והייתי מספר פעמים במיון. בסוף החלטתי שכשהוא ירצה לצאת - הוא יצא". עוד הוסיפה הודיה כי "מיד כשסיימתי את כל ההכנות, פתאום ירדו לי המים, ובעלי הסיע אותנו מיד למיון. מה שנקרא, התינוק בחר לעשות את זה בערב ראש השנה. מבחינתי זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל לשנה החדשה".

יעל שמש והתינוק שנולד בראש השנה. בית החולים בלינסון, אתר רשמי
יעל ושי שמש עם בנם התינוק/אתר רשמי, בית החולים בלינסון

היא מספרת שזו הלידה השישית שלה בבית החולים הלל יפה, וכי בבית מחכים לאח החדש ארבע אחיות ואח. את האח החדש היא קיבלה כשלצידה המיילדות תמי יגודייב ורונה רייכמן-קריץ, שהיא מתארת כמי שיצרו עבורה לידה עוצמתית, קשובה, מרגיעה ומקצועית. "המיילדות שלי הכילו אותי לאורך כל הדרך והפכו לי את הלידה ללידת חלום", היא מסכמת ואומרת בחיוך: "אם כבר לא להיות בערב חג בבית, אז לקבל לידה כזאת עם צוות מהמם כזה".

גם ליטל ושי שמש זכו השנה למתנה מיוחדת לרגל ראש השנה. ליטל ילדה במהלך הלילה, בבית החולים בלינסון, בן שלישי, במשקל 3.778 ק"ג. "היתה לי לידה מדהימה" ליטל סיפרה, "בזכות המיילדות המהממות - שירה כץ שטפלה בי בערב ומיכל גרוסבלד שילדה אותי בתחילת משמרת לילה."

לתינוק החדש מחכים בבית שני אח ואחות גדולים, רני בן ה-6 ולירי בת ה-4. " תמיד מרגש אותי לקבל לידות, ובטח בראש השנה", משתפת המיילדת מיכל גרוסבלד, "תינוק חדש, בשנה חדשה, לזוג מקסים במיוחד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עינב גפני עם אמה, המיילדת תמי גפני. בית החולים פוריה. 28 בספטמבר 2022. בית חולים פוריה, אתר רשמי
עינב גפני עם אימה, תמי גפני, והתינוקת החדשה/אתר רשמי, בית חולים פוריה

עינב גפני, מקריית טבעון, ילדה את ביתה השלישית בבית החולים פוריה דקות ספורות אחרי השעה 18:00, ממש עם כניסת החג. עינב זכתה לטיפול אישי במיוחד מאימה, תמי גפני , מיילדת בגמלאות שעבדה בחדר לידה בבית החולים במשך 26 שנים.

הסבתא תמי מספרת כי למרות שביתה הייתה רק בסוף השבוע ה-38, עינב הרגישה שהיא תלד בראש השנה, ולבסוף צדקה. "היא אמרה לי אמא אל תזמיני אורחים אני הולכת ללדת בחג". היולדת עינב ובן זוגה רם ארז סיפרו כי "זה אושר גדול, לא יכולה להיות מתנה טובה יותר לשנה החדשה".

בני הזוג עדיין לא בחרו שם לתינוקת שהיא בתם השלישית, שנולדה במשקל 2.960 ק"ג תחריר מסאלחה, סגנית אחות אחראית חדר לידה וגם היא המיילדת של עינב, סיכמה כי "כל הצוות התרגש יחד עם הסבתא תמי".

רחלי שריקי וביתה התינוקת, בית חולים וולפסון.. בית חולים וולפסון, אתר רשמי
רחלי ובעלה טל, יחד עם התינוקת הטרייה/אתר רשמי, בית חולים וולפסון

רחלי שריקי ילדה עם כניסת ערב השנה החדשה את ביתה הראשונה בבית החולים וולפסון. הילדה נולדה בשעה 19:11, במשקל 2.980 ק"ג. "דרך נפלאה לפתוח את השנה החדשה", מסרה האם רחלי, "לא יכולתי לבחור טוב יותר מהשליחים המסורים שסייעו לי. נטלי המיילדת עשתה עבודה מושלמת ויסודית ועברתי חוויה מדהימה. אני מודה לכולם ומאחלת לנו שנה טובה וחג שמח".

טלי פלס, בעלה ירין ובתם הבכורה יחד עם המיילדת יחיאלה היינה. 26 בספטמבר 2022. בית חולים שיבא, אתר רשמי
נטלי פלס, בעלה ירין ובתם הבכורה/אתר רשמי, בית חולים שיבא

נטלי פלס, בת 24 מרמת גן, ילדה את ביתה הבכורה בכניסת השנה החדשה בשעה 19:13 ובמשקל 3.305 ק"ג בבית החולים שיבא תל השומר. נטלי סיפרה כי "היתה לנו לידה מרגשת ומהממת. זו המתנה הכי מיוחדת וטובה שיכולנו לבקש לשנה החדשה וכמובן שמודים לצוות היקר של שיבא". את הלידה ליוותה המילדית יחיאלה היינה.

עמה מרדכייב, בת 30 מעכו, ובעלה גיל.. מרכז הרפואי לגליל, אתר רשמי
נעמה מרדכייב ובעלה גיל עם ביתם התינוקת/אתר רשמי, מרכז הרפואי לגליל

נעמה מרדכייב, מעכו, ילדה במהלך החג את ביתה השנייה עם בעלה גיל בבית החולים לגליל. נעמה ילדה בת במשקל 3.5 ק"ג. בקרוב אחגוג את יום הולדתי ה-30, ועבורי זה כמו מתנת יום הולדת מוקדמת ומתנה נפלאה לרגל השנה החדשה", היא אומרת. כמו כן, נעמה מודה לצוות הרפואי: "חוויית הלידה היתה נהדרת ומרגשת מאוד, ואני מודה למיילדת איילת יוגב ולכל הצוות המדהים. זו הרגשה מיוחדת מאוד ללדת עם תחילתה של השנה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully