וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בקריית אתא: בן 47 נדקר למוות בחדר מדרגות

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 19:35

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, ביצעו בגבר פעולות החייאה וקבעו את מותו. המשטרה הגיעה למקום, איתרה ועצרה בן 24, תושב כאבול, בחשד לרצח. הרקע לאירוע פלילי, וככל הידוע השניים בילו את הערב בשתייה בדירתו של ההרוג - עד שהתפרץ ביניהם ויכוח

חשד לרצח בקריית אתא, 23 בספטמבר 2022. מד"א
זירת האירוע, הלילה/מד"א

שלומי מאיר ג'יבלי, בן 47, נהרג הלילה (שישי) באירוע אלימות ברחוב סמולנסקין שבקריית אתא. צוות מד"א ביצעו בו פעולות החייאה וקבעו את מותו במקום. המשטרה הגיעה למזירה, איתרה ועצרה בן 24, פיזיותרפיסט תושב כאבול, בחשד לרצח. הרקע לאירוע פלילי.

השניים בילו את הערב בשתייה בדירתו של ג'יבלי, ככל הידוע ללא שהיו במקום אנשים נוספים. התפתח ויכוח ביניהם שהתלהט וגלש לאלימות - ואז על פי החשד, בן ה-24 דקר את ג'יבלי, שהתמוטט בחדר המדרגות. החשוד ניסה להימלט, אך נלכד.

שלומי מאיר ג'יבלי, בן 47, שנהרג באירוע אלימות ברחוב סמולנסקין שבקריית אתא. 23 בספטמבר 2022. לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות, אתר רשמי
שלומי מאיר ג'יבלי/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' ברשתות חברתיות
זירת החשד לרצח בקריית אתא, 23 בספטמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
הזירה, הלילה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

ג'יבלי עבד במשרד עורכי דין מוכר בקריות. הודעה נמסרה למשפחתו. החקירה הוטלה על יל"פ אשר. החשוד ברצח הודה במעשה והביע צער. הערב יובא בפני בימ"ש השלום בחיפה. הרקע המסתמן: דייט רווי אלכוהול שהשתבש.

מפקד מרחב אשר, תת-ניצב שאול צמח, קיים הערכת מצב ולאחריה אמר כי "בשלב זה ניתן למסור כי ככל הנראה היתה היכרות מוקדמת בין הקורבן לחשוד". עוד הוסיף צמח כי "כעת נבדקות הנסיבות שהביאו לארוע עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully