וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שבוע של מצוד: נלכד המחבל שירה לעבר הישיבה ביישוב כרמל

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 13:53

הותר לפרסום כי כוחות הביטחון עצרו נער בן 16 מהכפר זוידאת בחשד למעורבות בפיגוע הירי לפני כשבוע, בו נפצע בינוני תלמיד הישיבה. עוד נודע כי שב"כ עצר חוליית חמאס שהוכוונה מהרצועה וביצעה פיגוע ירי לעבר רכבים ישראלים בכפר עינאבוס שבשומרון לפני כשבועיים

בווידאו: זירת אירוע הירי בדרום הר חברון/צילום: חדשות מהרגע

כוחות הביטחון עצרו נער פלסטיני בן 16 מהכפר זוידאת שבבקעת הירדן בחשד למעורבות בפיגוע הירי לעבר הישיבה ביישוב כרמל לפני כשבוע, בו נפצע בינוני תלמיד הישיבה - כך הותר היום (שישי) לפרסום. החשוד הודה בחקירתו במעשים והנשק עמו ביצע את הפיגוע נתפס.

עוד הותר לפרסום כי בשבוע שעבר נעצרה חוליית חמאס שביצעה את פיגוע הירי לעבר רכבים ישראליים סמוך לכפר עינאבוס שבשומרון לפני כשבועיים, בו נפצע אדם אחד קל. המחבלים, שקיבלו הכוונה מפעילי חמאס ברצועת עזה, הודו בחקירתם במעשים.

כוחות צה"ל סורקים אחר מחבל בהתנחלות כרמל שבדרום הר חברון. איתן שויבר, TPS
המחבל הודה במעשים. הסריקות אחר המחבל לאחר הפיגוע בישיבה בכרמל/TPS, איתן שויבר

בחודש האחרון חלה הסלמה במצב הביטחוני ביו"ש, וכמעט מדי יום מתרחשים ניסיונות פיגוע לעבר חיילים ואזרחים. הלילה נפתחה אש לעבר בית ביישוב הר ברכה שבשומרון. לא דווח על נפגעים אך נגרם נזק למבנה.

בעקבות המצב, כוחות סיירת גולני יתגברו החל מהיום, למשך שבוע, את גזרת שומרון לקראת ראש השנה וחגי תשרי, בהתאם להערכת המצב בצה"ל וברקע החשש מפיגועים. בהמשך, יוחלט אם לתגבר את האזור בכוחות נוספים.

כמו כן, בצה"ל יתגברו את אבטחת הצירים המרכזיים, צמתים, יישובים וקו התפר בשילוב כוחות משטרה, מג"ב ושב"כ. גורמי ביטחון סיפרו כי לצד המעצרים של פעילי טרור, בשבועות האחרונים מתבצע ניטור של רשתות חברתיות, כדי לאתר בעלי פוטנציאל לבצע פיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully